AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

foto 5  .png

beide 76kg +/-. tot midden oktober nog door gecut tot 74kg ish. daarna bulk gestart en nu ook weer 76kg ongeveer.
lijkt wel iets verschil in te zitten maar tis niet noemenswaardig. #nattysucks

denk tot 78 kg door bulken en dan een minicut. vorige keer door getrokken tot 83 kg maar die laatste kilo's zijn gwn puur vet waardoor mn cut's veel te lang duren imo. (4maand)

Bijlagen

• foto 1  (1).png
    foto 1 (1).png
    1,1 MB · Weergaven: 52
Okee, ja gezien je het had over combinaties.
Maar combinaties staat los van de hoeveelheid gear.
Je gebruikt verschillende soorten gear omdat verschillende gear weer de ander wat onderdrukt en net wat andere look geeft dan de ander. Hecht je minder waarde hieraan kan ke ook alleen test zetten bijvoorbeeld allen moet je wel zorgen dat oestrogeen ook niet teveel weer oploopt wat je dus met andere gear dan weer onderdrukt.

Maar ik moet bijvoorbeeld cruisen op 250 test 200 mast anders ga ik massa inleveren terwijl dat bij elkaar bijna net zoveel is als mijn eerste "echte" kuur was 500 test.

Wel denk ik dat je als je eenmaal vrij hoog zit in de gear dat je wel ff door kan blijven bouwen anders zou je op ten duur 5gr gaan moeten zetten.

Denk dat de gemiddelde waardes om echt groot te worden liggen tussen de 1 en 3 gram gear en hoeveel gh je je kan veroorloven.

Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat je op minder dan 250 test en 200 mast massa verliest? Wat definieer je eigenlijk als massaverlies? Volgens mij is het vrij normaal dat je een paar weken na een blast er een stuk platter en kleiner uitziet en in de gym wat slapper bent, maar dat zou ik niet per se massaverlies noemen. Dat zijn die paar kg fullness die er vervolgens na 2 weken blasten weer aan zitten.

foto 5  .png

beide 76kg +/-. tot midden oktober nog door gecut tot 74kg ish. daarna bulk gestart en nu ook weer 76kg ongeveer.
lijkt wel iets verschil in te zitten maar tis niet noemenswaardig. #nattysucks

denk tot 78 kg door bulken en dan een minicut. vorige keer door getrokken tot 83 kg maar die laatste kilo's zijn gwn puur vet waardoor mn cut's veel te lang duren imo. (4maand)

Begin gewoon met een klein surplus en houd dat 1 jaar lang aan. Als je 76kg weegt, natty bent en elke 3 maanden een minicut doet wordt het nooit wat.

Hoe ben je tot de conclusie gekomen dat je op minder dan 250 test en 200 mast massa verliest? Wat definieer je eigenlijk als massaverlies? Volgens mij is het vrij normaal dat je een paar weken na een blast er een stuk platter en kleiner uitziet en in de gym wat slapper bent, maar dat zou ik niet per se massaverlies noemen. Dat zijn die paar kg fullness die er vervolgens na 2 weken blasten weer aan zitten.
Dus jij denkt dat iemand van 100 kg op 178 en vrij lean op natuurlijke dosis (125mg per per week) alles zou behouden?

Dan hoef je sowieso niet te gaan kuren want dan kan je dat natuurlijk ook wel halen. Als je over je natuurlijke grens zit zou je altijd boven de natuurlijke grens moeten blijven zetten om het te behouden. Kijk maar naar een Roelly nu of een dexter Hoe snel die hun massa zijn kwijt geraakt en dan zijn dat nog genetic freaks.

Dus jij denkt dat iemand van 100 kg op 178 en vrij lean op natuurlijke dosis (125mg per per week) alles zou behouden?

Dan hoef je sowieso niet te gaan kuren want dan kan je dat natuurlijk ook wel halen. Als je over je natuurlijke grens zit zou je altijd boven de natuurlijke grens moeten blijven zetten om het te behouden. Kijk maar naar een Roelly nu of een dexter Hoe snel die hun massa zijn kwijt geraakt en dan zijn dat nog genetic freaks.

Wat ik al vroeg: wat versta je precies onder “verliezen” en “behouden”? Is een oprechte vraag, geen provocatie.

Ik weeg ~115kg vrij lean en zet 250mg. (En gh)

Ik weeg ook 115kg, met een nog te hoog vetpercentage en zet 125mg Nebido per week.

Ik vond/vind deze discussie erg interessant en ben inmiddels een stuk wijzer geworden, bedankt hiervoor.

Mocht ik zelf gaan verhogen, wordt het eerder TRT+ dan hoge doseringen. In verband met vetpercentage, mentale en fysieke beperkingen. Alleen in overleg uiteraard.

Ik weeg ook 115kg, met een nog te hoog vetpercentage en zet 125mg Nebido per week.

Ik vond/vind deze discussie erg interessant en ben inmiddels een stuk wijzer geworden, bedankt hiervoor.

Mocht ik zelf gaan verhogen, wordt het eerder TRT+ dan hoge doseringen. In verband met vetpercentage, mentale en fysieke beperkingen. Alleen in overleg uiteraard.
Je moet alleen wel beseffen dat ik die massa niet heb gewonnen door een trt+ kuurtje. Vasthouden is een ander verhaal, lager dan 250mg durf ik niet te gaan en voel me nu al te 'soft' en niet 'vol'.

Je moet alleen wel beseffen dat ik die massa niet heb gewonnen door een trt+ kuurtje. Vasthouden is een ander verhaal, lager dan 250mg durf ik niet te gaan en voel me nu al te 'soft' en niet 'vol'.

Ik kan dat heel goed begrijpen. Ik begrijp ook dat die 250 je cruise moet zijn omdat je veel hoger hebt genomen en je je ook nog eens goed moet voelen wanneer je niet aan het blasten bent.

Ik zou eerst wat afvallen dan voor je overweegt je trt naar trt+ te verhogen.

Ik zou eerst wat afvallen dan voor je overweegt je trt naar trt+ te verhogen.

Sowieso.

En om nog wat aan het verhaal toe te voegen: als je eenmaal test genomen hebt, is het moeilijk voor te stellen het zonder te doen. Zelfs bij 125.

Bij mij heeft het alleen maar voordelen, zou niet zonder willen eerlijk gezegd.

Ik kan dat heel goed begrijpen. Ik begrijp ook dat die 250 je cruise moet zijn omdat je veel hoger hebt genomen en je je ook nog eens goed moet voelen wanneer je niet aan het blasten bent.
Verschil is dat wanneer je zo droog bent als VNTL nu, jij -90kg weegt. dus hij heeft meer droge massa waar je meer test voor nodig hebt om dat te behouden.
VNTL weegt nu ook ~115kg. snap je het verschil ?

Verschil is dat wanneer je zo droog bent als VNTL nu, jij -90kg weegt. dus hij heeft meer droge massa waar je meer test voor nodig hebt om dat te behouden.
VNTL weegt nu ook ~115kg. snap je het verschil ?

Ter interesse: waarom zou ik -90kg wegen dan?

Uiteraard weet ik dat ik dan een heel stuk gewicht verlies. Maar de DEXA wees uit dat ik 80kg aan vetvrije spiermassa had ik maart 2023. En ik heb niet bepaald stilgestaan qua gains.

Waarom -90?

Uiteraard weet ik dat ik dan een heel stuk gewicht verlies. Maar de DEXA wees uit dat ik 80kg aan vetvrije spiermassa had ik maart 2023. En ik heb niet bepaald stilgestaan qua gains.

Waarom -90?
maak een LOG aan en doe je best. zullen we zien wie er gelijk krijgt

Waarom -90?
De realiteit en de gedachten vooraf hoeveel kg je kwijt moet om enigszins een lean/podium shape te hebben kan nogal verschillen. Niet dat ik die fout zelf niet heb gemaakt 😂

Waarom -90?
Omdat je simpelweg niet meer massa hebt. Ik durf er een wedje op te zetten.

Okidoki, bedankt voor de info.

Zin om weer te blasten. Zit nu al 15 weken op cruise 250 mg. 118 kg nog. Nieuw schema deze week. :)

Eerst weer even de regen trotseren en dan bij de barbier mijn zwerverbaard ff bijwerken.
IMG_20231209_142022.jpg

Laatst bewerkt:
Begin gewoon met een klein surplus en houd dat 1 jaar lang aan. Als je 76kg weegt, natty bent en elke 3 maanden een minicut doet wordt het nooit wat.
daar zit wat in, maar denk niet dat mijn start postitie droog genoeg was om een jaar lang te bulken. Als ik aim op 0,1/0,2 per week kan ik het rekken tot april oid, zonder te veel vetmassa te pakken.
Als ik surplus zo minimaal hou vind ik het lastig om te bepalen of ik soms überhaupt in een overschot zit.

Terug
Naar boven