- Waardering
- 1.745
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1400mg test
400mg mast
350mg npp
350mg dianabol inject (pwo, indien TD)
6iu gh ED
Slin adhv BG elke 3 dagen checken (10/30iu)
T4 50mcg nuchter pd
50mg provi pd
10mg aromasin pd
Cabar 0.25mg 1x pw
Letro 0.5mg 2x pw
Ochtend supps om in leven te blijven, bijna 40 stuks en dan komt pre bed er nog bij 🫠
![]()
nee anders zou die dat wel doenKijk, jij hebt veel ervaring. Ik totaal niet.
Maar ik vraag me toch af, is dit echt nodig om bepaalde gains te halen?
Zijn er niet bepaalde combinaties binnen normale proporties die je én gains blijven geven én minder van je gezondheid vergen?
Dit is echt een interessevraag en met alle respect.
en iedereenAbsoluut is die mogelijkheid er wel. Alles staat of valt met je doel. Wil je 1.75 en 120 kg droog wegen kom je dit soort doseringen vroeg of laat tegen.Kijk, jij hebt veel ervaring. Ik totaal niet.
Zijn er niet bepaalde combinaties binnen normale proporties die je én gains blijven geven én minder van je gezondheid vergen?
wat bedoel je?Dus bepaalde combinaties in het verleden genomen kunnen je geen gains meer geven in het heden?
Interessevraag als leek he 🤜🏻
Vermoed dat hij bedoelt of het per se nodig is om steeds te verhogen/meer nemen of dat je ook jarenlang hetzelfde kan blijven nemen en groeien (met een "gezondere" dosis).
Als recreant sporter zou ik zelf alsnog kuren maar stukken milder en ook meer genieten van “life” en ook dan kan je echt een hele goede shape behalen vergis jezelf hier niet in!Kijk, jij hebt veel ervaring. Ik totaal niet.
Vermoed dat hij bedoelt of het per se nodig is om steeds te verhogen/meer nemen of dat je ook jarenlang hetzelfde kan blijven nemen en groeien (met een "gezondere" dosis).
Als recreant sporter zou ik zelf alsnog kuren maar stukken milder en ook meer genieten van “life” en ook dan kan je echt een hele goede shape behalen vergis jezelf hier niet in!
Als je 100% commited bent aan de lifestyle dan moet je gewoon een gek zijn, want het is niet normaal om x keer pw jezelf half dood te trainen en constant te vreten, dagelijks op kindertijd slapen, pip overal te hebben etc etc. 100% commited betekend 24/7 365 dagen pj alles geven en niet maandag tot vrijdag aan het plan houden en weekend yolo.
Als je echt alles 100% on point hebt, denk oa aan voeding, trainingsplit, RUST, mentaal, relatie, financieel etc en je wilt het maximale halen wat eruit te halen valt dan ontkom je er gewoon niet aan. Dosering is/klinkt veel, maar ik ben er transparant in en vele houden dit liever voor zichzelf, waar ook niks mis mee is.
Mijn ambitie is niet “droog met een sixpack de zomer door”, maar wil kijken hoever ik mezelf kan pushen voordat ik het niet meer volhoud en dan is het simpelweg steeds zwaarder trainen, steeds meer eten, en ongetwijfeld steeds meer gear. Is het gezond, absoluut niet, maar “damage controle” is in zekere zin mogelijk door supps te nemen en je gezondheid nauwlettend in de gaten te houden oa bloeddruk/hartslag/glucose etc. Bloedwaardes en een hartfilmpje elke x maanden is ook geen overbodige luxe.
En nogmaals ik ben de “gek/aparte” in het verhaal, maar dit is een bb forum dus hier zitten mijn lotgenoten. In het dagelijks leven is er zeer weinig begrip/respect voor de lifestyle. Beetje fit en wat abs heeft men nog wel respect voor, maar als je constant op dieet bent “bakjeslife”, traint als een malle, net zo laat te bed gaat als je zoontje van 2 kan dat soms nogal wat wrijving geven, vandaar ik niet graag over het leven praat tegen mensen die het zelf niet leven.
Als ik niet meer reageer ben ik dus dood en liep het slecht af OF ik heb weer een weekban gekregen dat kan ook nog wel eens voorkomen.Mijn begrip en respect is er. Bedankt voor je uitleg.
Jij wilt het maximale eruit halen wat erin zit in zo min mogelijke tijd en zodoende neem je zulke hoge doseringen. En het is duidelijk hoe veel dedication erachter zit.
Ben blij dat je alles goed bijhoudt en hoop dat het goed afloopt voor je man![]()
Als ik niet meer reageer ben ik dus dood en liep het slecht af OF ik heb weer een weekban gekregen dat kan ook nog wel eens voorkomen.
Mocht dat eerste het geval zijn, kan ik dan voor een vriendenprijsje wat gear overnemen. Ik kan je zoontje in bitcoin of XRP betalen.Als ik niet meer reageer ben ik dus dood en liep het slecht af OF ik heb weer een weekban gekregen dat kan ook nog wel eens voorkomen.
Mocht dat eerste het geval zijn, kan ik dan voor een vriendenprijsje wat gear overnemen. Ik kan je zoontje in bitcoin of XRP betalen.
Okee, ja gezien je het had over combinaties.
Even random vraagje tussendoor. Wat is jou mening over hgh en hyperplasia. Je hoort namelijk zoveel verschillende verhalen en meningen erover. De ene zegt hyperplasia is niet mogelijk in mensen en de ander zegt dat hgh hyperplasia veroorzaakt. Just curiousOkee, ja gezien je het had over combinaties.
Maar combinaties staat los van de hoeveelheid gear.
Je gebruikt verschillende soorten gear omdat verschillende gear weer de ander wat onderdrukt en net wat andere look geeft dan de ander. Hecht je minder waarde hieraan kan ke ook alleen test zetten bijvoorbeeld allen moet je wel zorgen dat oestrogeen ook niet teveel weer oploopt wat je dus met andere gear dan weer onderdrukt.
Maar ik moet bijvoorbeeld cruisen op 250 test 200 mast anders ga ik massa inleveren terwijl dat bij elkaar bijna net zoveel is als mijn eerste "echte" kuur was 500 test.
Wel denk ik dat je als je eenmaal vrij hoog zit in de gear dat je wel ff door kan blijven bouwen anders zou je op ten duur 5gr gaan moeten zetten.
Denk dat de gemiddelde waardes om echt groot te worden liggen tussen de 1 en 3 gram gear en hoeveel gh je je kan veroorloven.