AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Als je visueel een beeld wilt hebben 100kg eind bulk vs 80kg on stage, 30 weken tijd/prep. Had het zwaar onderschat dat er 20kg vanaf moest, maar ik denk dat iedereen dat de eerste keer doet.

D66E78BB-DE6C-40BA-AA76-5BD683D786AF.jpeg
Ik begon men prep op 91.5kg laagste punt in prep 86.5 en stond op moest op wegingdag nog 2x pissen om onder de 90kg te komen. Maar ben er zeker mee eens dat de meeste mensen het onderschatten en dat veel mensen (veel) te ver doorbulken.

• Heart
Waarderingen: AK
Ik begon men prep op 91.5kg laagste punt in prep 86.5 en stond op moest op wegingdag nog 2x pissen om onder de 90kg te komen. Maar ben er zeker mee eens dat de meeste mensen het onderschatten en dat veel mensen (veel) te ver doorbulken.
Kay liet me teveel krentebollen met kaas eten in de bulk, duurde wel ff voordat ik dat penske kwijt was 😂

Wat ik al vroeg: wat versta je precies onder “verliezen” en “behouden”? Is een oprechte vraag, geen provocatie.
Kracht verliezen/hardheid verliezen. Ik heb nu dus op 250/200 gecruised. Kan dus niet met 100% zekerheid vertellen of ik daadwerkelijk dus kracht zou,verliezen. Maar lijkt me vrij logisch als je bovengemiddeld gespierd bent dat je terug valt als je op trt dosis gaat zitten.

Plus wat je zegt dat zit er na een x weken weer op. Maar waarom die x weken niet gebruiken om verder te bouwen omdat je dus niet heb ingeleverd. Je wilt ten allen tijde zoveel mogelijk massa behouden.

Kracht verliezen/hardheid verliezen. Ik heb nu dus op 250/200 gecruised. Kan dus niet met 100% zekerheid vertellen of ik daadwerkelijk dus kracht zou,verliezen. Maar lijkt me vrij logisch als je bovengemiddeld gespierd bent dat je terug valt als je op trt dosis gaat zitten.

Plus wat je zegt dat zit er na een x weken weer op. Maar waarom die x weken niet gebruiken om verder te bouwen omdat je dus niet heb ingeleverd. Je wilt ten allen tijde zoveel mogelijk massa behouden.

Ja oke maar met diezelfde retoriek kan je dus net zo goed 365 dagen per jaar blasten :hahaha:

Maar ik snap je wel hoor. Ik “cruise” zelf meestal altijd op 300mg test lol en ik ben een stuk kleiner dan jij. Maar ik denk dat het niet per se “nodig” is omdat ik anders spiermasse verlies.

-1,5 kilo na een lage dag gister.
Toch benieuwd of dat zoveel vocht is, of dat je zulke flinke toiletbezoeken hebt. Maar ik denk niet dat ik het antwoord wil weten 😬

Erg benieuwd hoe je er straks bij staat. Meeste winst zit denk ik bij je schouders en benen?

Toch benieuwd of dat zoveel vocht is, of dat je zulke flinke toiletbezoeken hebt. Maar ik denk niet dat ik het antwoord wil weten 😬

Erg benieuwd hoe je er straks bij staat. Meeste winst zit denk ik bij je schouders en benen?
Toiletbezoek Cava hoor 2-3 max per dag.

Ja vooral schouders!
Upper moest groter van de jury (feedback van de vorige wedstrijd)

Goed bezig Pindarotsje van me :kiss:

Terug
Naar boven