MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Oh, die eigen keuze is voor mij geen discussie. Ben wel benieuwd waarom je zo ver gaat. En wat dan die redenen zijn.

Ik herken ergens wel wat je zegt, des te nieuwsgieriger ben ik dus. Zoals ik al zei heb ik zelf best wat intense sporten gedaan met hun eigen risico. Daar stond dan wel op dat moment de unieke ervaring er tegenover. De bergen zijn echt fenomenaal mooi in de zomer en winter en je bent ergens waar je als mens niet langer dan een paar uur of paar dagen ‘welkom’ bent. Geweldig om langs/op een gletsjer te lopen of ver boven de gemiddelde wandelaar te komen. Zelfde geldt voor duiken - je gaat op bezoek in een wereld die jou vijandig is. Maar prachtig om een wrak uit wo2 te bezoeken dat nog vrijwel compleet is omdat niemand er ooit komt.

Met sporten zoals bb is de beloning echt zo anders. Ik vind trainen zelf lekker, maar er is geen directe beloning, de kosten zijn enorm als je het heel serieus neemt (strenger dieet en trainingsschema dan de meeste Olympische atleten). Hardlopen en fietsen zie je nog wat van de omgeving. Ik ben zelf het uitzicht in de sportschool wel zat - het is voor mij bijna een soort meditatie.
De beloning is dat je je eigen lichaam zodanig kan transformeren dat je eruit ziet zoals (bijna) niemand anders eruit ziet. Letterlijk je eigen grenzen zodanig verleggen en dat elke keer opnieuw. Als je denkt dat je het maximale bereikt hebt, kun je altijd weer verder. In hoeverre je je gezondheid daarvoor op het spel wil zetten is natuurlijk de vraag. Ik heb echter wel het idee dat AK alles binnen het mogelijke doet om de schade te beperken door alle maatregelen die mogelijk zijn te nemen. Denk aan medicatie/supplementen, regelmatig bloedonderzoek, regelmatige controle hartfunctie etc. Zo lang daar geen alarmbellen af gaan lijkt mij dat het niet schadelijk is voor de gezondheid.

Dat doe je al met je vetpercentage :trollface:

Jammer, ik heb je vaak gecomplimenteerd en netjes behandeld in dit topic.

Ik ben niet vaak zo "lean" geweest in m'n leven als nu, die 26% was in maart 2023. Ik zit nog steeds ruim boven de 20%, maar ik ben bijna altijd dik geweest. Dikker dan nu.

Hoe snel kun je iemands respect verliezen voor een paar likes.

Ik ben niet vaak zo "lean" geweest in m'n leven als nu, die 26% was in maart 2023. Ik zit nog steeds ruim boven de 20%, maar ik ben bijna altijd dik geweest. Dikker dan nu.

Het zijn geen R&R = R&R back tijden meer he

Humor

Hetgeen wat zo jammer is aan de maatschappij tegenwoordig, is dat mensen zo snel beledigd zijn. Ipv een beetje zelfspot is het meteen huilie huilie.

Geitenwollensokken cultuur waarin we leven.
Ik zit nog steeds ruim boven de 20%, maar ik ben bijna altijd dik geweest. Dikker dan nu.
Hoogste tijd dan om er iets aan te doen toch, of laat me raden, traag werkende schildklier?:trollface:

Ps Alles voor de likes jwz

Hetgeen wat zo jammer is aan de maatschappij tegenwoordig, is dat mensen zo snel beledigd zijn. Ipv een beetje zelfspot is het meteen huilie huilie.

Hoogste tijd dan om er iets aan te doen toch, of laat me raden, traag werkende schildklier?:trollface:

Sla jezelf maar niet te hard op de bordt, die spieren van jou zijn nep en je kop ziet eruit alsof je 50 jaar ouder bent.

Ik zoek wel vaker grenzen op en ik “leef”. Als ik ergens een hekel aan heb dan is het “had ik maar”. Ik kan me hand in het vuur steken als ik zeg dat in alles heb gegeven en dat dit het gewoon is voor een jaar. De een heeft als hobby zoals jij dat hebt meer extreme sporten en de ander tilt zichzelf letterlijk de moeder in. Ik haal enorm veel voldoening uit trainen, liefs zo intens dat ik mezelf helemaal de t*ring voel daarna. Ik weet exact wat ik moet doen en het is gewoon een kwestie hoelang houd je het vol en dat is nu de vraag.

Ben altijd transparant geweest zodat men een eerlijk beeld krijgt van wat het “kost” en niet dat lul verhaal beetje kip met rijst en hier en daar een prikje en viola je bent er.

Dit is denk me minste zorg, denk overigens dat trt verplicht zou moeten worden voor de man na de 40, maar dat is een andere discussie.

Nogmaals het blijft een eigen keus en ik snap dat niet iedereen die drive heeft, maar andersom ik heb ook niet de drive om elk weekend te zuipen dus wat is goed wat is fout. Iedereen maakt zijn eigen keuze hoe die zijn leven invult, maar ik ben me er zeer van bewust dat de keuze die ik heb gemaakt door 99.9% vd mensen “apart” gevonden word.
Volgens mij delen we de basis, alleen uit dat zich wat anders 😝.

Thx voor de uitleg. Ik heb er geen oordeel over verder, iedereen moet het sowieso lekker zelf weten zolang er anderen geen geweld wordt aangedaan.

• Heart
Waarderingen: AK
De beloning is dat je je eigen lichaam zodanig kan transformeren dat je eruit ziet zoals (bijna) niemand anders eruit ziet. Letterlijk je eigen grenzen zodanig verleggen en dat elke keer opnieuw. Als je denkt dat je het maximale bereikt hebt, kun je altijd weer verder. In hoeverre je je gezondheid daarvoor op het spel wil zetten is natuurlijk de vraag. Ik heb echter wel het idee dat AK alles binnen het mogelijke doet om de schade te beperken door alle maatregelen die mogelijk zijn te nemen. Denk aan medicatie/supplementen, regelmatig bloedonderzoek, regelmatige controle hartfunctie etc. Zo lang daar geen alarmbellen af gaan lijkt mij dat het niet schadelijk is voor de gezondheid.
Thx voor de uitleg. En: ik oordeel niet. Ik ben serieus benieuwd wat jullie drijft echt een paar stappen verder te gaan.

Zoals ik al eerder zei; misschien snap ik het eigenlijk wel te goe d

• Heart
Waarderingen: AK

Ik dacht dat kale mensen wat aardiger voor elkaar waren😐

Goed topic wel. Beetje natgeregend en lekke band op de fiets gehad. Maar wel goed hammies getraind dus was het waard. :rocker:
IMG-20231224-WA0010.jpg

Dat je alles voor de likes doet, heeft geen introductie nodig kerel.

Verder verlaag ik me niet tot jouw niveau, het verbaasde me eerlijk gezegd dat dit jouw niveau is. Had ik niet verwacht. En dat van een coach (volgens je handtekening). Echt lelijk kerel. Voorbeeldfunctie, hallo?

Ik ga en blijf weg uit dit topic en jullie zoeken het maar uit. Geen foto's, likes, views en complimenten meer.

Mij heb je er niet mee, ik ben altijd dankbaar dat ik achter de ware aard van mensen kom. Het glas is altijd half vol.

Tag me zoveel als je wilt, je verneukt alleen je tijd er maar mee.

Ciao :)

Armen op 47 cm met pomp. Grootste ooit, maar nog steeds too small. Pas bij 50 cm begint het een beetje acceptabel te worden.
Screenshot_20231224-191224_Instagram.jpg

Terug
Naar boven