Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.378
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe ziet je voeding er uit met bijna 7k?Slin 3x 15iu pd, milk thisle 200mg 3x pd, alles om de eetlust te stimuleren. Bijna 7k kcal, 103kg bw en ik vermoed dat het nog wel even doorgaat, gevoelsmatig hele dag opgeblazen. 1 shake dagelijks 100gr complex carb van xxl en 1L fruitsap a 500 kcal.
2x pw mac donalds 🫶
Shape is nog goed, check up in januari of ik van binnen nog leef en dan pushen we maar verder.
![]()
Zal vd week wel een hele dag wat ik eet posten. Het is iig echt onmenselijk veel en ik moet x tijd eten anders kom ik gegarandeerd in de knoei.
Goed bezig.Armen groeien zonder lokale injecties. Gewoon volume omhoog en intensiteit omhoog.
![]()
Geen zware halteroefeningen?Armen groeien zonder lokale injecties. Gewoon volume omhoog en intensiteit omhoog.
![]()
You Animal ❤️Armen groeien zonder lokale injecties. Gewoon volume omhoog en intensiteit omhoog.
![]()
Ze mogen zelf weten wat ze aandoenIk stel voor dat @Loca en @HeekFitness van outfit wisselen.
Moet je niet enorm veel naar de wc met al dat eten?Zal vd week wel een hele dag wat ik eet posten. Het is iig echt onmenselijk veel en ik moet x tijd eten anders kom ik gegarandeerd in de knoei.
Globaal:
Pannekoek/whey/pindakaas/ei
Penne / kip / cashew 3x deze maaltijd pd
Pannekoek / cacao 85% / whey / muffin pwo
100gr dextro intra
Chocopops / whey post
Complex carb gainer / 1L sap (deel dit over de dag)
Kwark / cashewnoten / cacao / cruesli
(Mac 2x pw 2 big tastys of 3 mac chickens en dan gaat de kwark meal eruit die dag)
Zal vd week wel een hele dag wat ik eet posten. Het is iig echt onmenselijk veel en ik moet x tijd eten anders kom ik gegarandeerd in de knoei.
Globaal:
Pannekoek/whey/pindakaas/ei
Penne / kip / cashew 3x deze maaltijd pd
Pannekoek / cacao 85% / whey / muffin pwo
100gr dextro intra
Chocopops / whey post
Complex carb gainer / 1L sap (deel dit over de dag)
Kwark / cashewnoten / cacao / cruesli
(Mac 2x pw 2 big tastys of 3 mac chickens en dan gaat de kwark meal eruit die dag)
Zonder gekkigheid dit is wel interessante materieHoe is je vertering? Heb je altijd goede skitta’s of heb je de helft van de tijd diarree achtige shit? Neem je iets van enzymes met die grote (high fat/protein) meals?
Sinds ik digestieve enzymen en pro biotica neem heb ik nauwlijks nog dunne schijt. Vroeger 6x per dag een goede brei.Hoe is je vertering? Heb je altijd goede skitta’s of heb je de helft van de tijd diarree achtige shit? Neem je iets van enzymes met die grote (high fat/protein) meals?
Wat neem je exact ? Ben jij dat op de foto?Sinds ik digestieve enzymen en pro biotica neem heb ik nauwlijks nog dunne schijt. Vroeger 6x per dag een goede brei.
Neem ook al jaren omeprazol, wat ook niet bepaald top is voor je vertering/maag
4x pd is wel normaal momenteelMoet je niet enorm veel naar de wc met al dat eten?
Gut health van revive en digest pharma van tbjp ed maakt het wel stuk beter. Vrijwel geen stink scheetjes, wellicht na de mac. Loop wel na elke meal al is het maar 5min om het te zakken muv post. Zet gemiddelde dagelijks ook 15k stappen, maar zou ik er minder zetten dan ga je dit wel merken met de vertering dat het allemaal moeizamer gaat.Hoe is je vertering? Heb je altijd goede skitta’s of heb je de helft van de tijd diarree achtige shit? Neem je iets van enzymes met die grote (high fat/protein) meals?
2x per dag xxl degistive enzymen
Nee dat is Regan Grimes