- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
BoohoomanPas letterlijk de halve garderobe niet meer🫠
Iemand een aanrader voor oversized of soortgelijke kleding?![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BoohoomanPas letterlijk de halve garderobe niet meer🫠
Iemand een aanrader voor oversized of soortgelijke kleding?![]()
Ff gelezen over fst7, maar klinkt als een intense finisher. Wanneer je in je training meerdere spiergroepen traint, pak jij dan per training maar 1 oefening op die fst7 methode of doe je het na elke spiergroep? Lijkt me namelijk dat je armen er ook best wel van verzuren als je borst of rug pakt.Quads / hams uit mekaar trainen dus ook niet een dag ertussen maar enkele dagen. Ik kan niet 100% presteren op quads/hams/kuiten in 1 sessie vandaar. Quads 1x per 8 dagen en maar 8 sets, daarna fst7 methode.
Pas het toe bij quads/hams/rug en chest, wel dmv een veilige machine/methode. Quads dus leg ext etc etc. Train hams en quads apert dus 1 spiergroep 1 fst7 set per sessie. Bij hams is het idd 7x25 rdl db, mits ik het haal. Realiteit is dat je na set 4/5/6 zon pomp krijgt dat het gewoon klaar is of je maakt de laatste set af met minder reps/stuk minder werkgewicht. Pomp is wel mega intens en leuk om keer te ervaren.Ff gelezen over fst7, maar klinkt als een intense finisher. Wanneer je in je training meerdere spiergroepen traint, pak jij dan per training maar 1 oefening op die fst7 methode of doe je het na elke spiergroep? Lijkt me namelijk dat je armen er ook best wel van verzuren als je borst of rug pakt.
Dus stel normaliter is je pull training 4 oefeningen rug en 2 biceps (1werkset+1backoff set), pak jij dan:
- 3 oefeningen rug (werkset + backoff) daarna de 4e oefening 7sets 8-12herhalingen (bijv PL rows)
- 1 oefening biceps (werkset + backoff) daarna 2e 7sets 8-12herhalingen (bijv bicep curls)
Of pak je die fst7 dan alleen of op rug of op biceps? Zo te lezen aan je reactie op mass or pass op alles. En zelfs 25hh bij de rdl.. is dat dan 7x25??
Lees dat je gezien de intensiteit je je grote spiergroepen dan ook maar 1x kunt trainen ermee en je armen en kuiten 2x.
Thanks maat. Duidelijk 👌🏼 en is de intensiteit bij alle 7 sets gelijk en dan telkens iets minder reps/gewicht indien nodig? Alles bij 1-2RIR? Las dat je 2x "mag" droppen in gewicht tijdens de 7 sets?Pas het toe bij quads/hams/rug en chest, wel dmv een veilige machine/methode. Quads dus leg ext etc etc. Train hams en quads apert dus 1 spiergroep 1 fst7 set per sessie. Bij hams is het idd 7x25 rdl db, mits ik het haal. Realiteit is dat je na set 4/5/6 zon pomp krijgt dat het gewoon klaar is of je maakt de laatste set af met minder reps/stuk minder werkgewicht. Pomp is wel mega intens en leuk om keer te ervaren.
Kleine spiergroepen oa kuiten/biceps/triceps/delt heb ik andere technieken en momenteel voor triceps train ik na ELKE training muv trainingen waar triceps al normaal in voorkomt (push/arms) doe ik als finnisher altijd 3/4 sets pompen zodat je een pomp krijgt en voedingstoffen/“groei” in die spiergroep pompt, aldus de theorie.
Vandaar me sessies vrij complex zijn momenteel en niet de basic ppl split, maar net iets dieper met andere technieken. De een gelooft er wel in, de ander niet.
Dat is heel moeilijk in te schatten. Bij leg ext begin ik met 4 platen 80kg en daarmee haal ik eigenlijk net niet 25. Dan plaat eraf (60kg totaal) en doe ik weer net zoveel sets/reps als ik kan om rond die 25 reps te blijven. Eerste set zijn er dan 30 2de 25 3de 20 ofzo en dan haal ik er weer een plaat vanaf (40kg totaal) en repeat tot ik 7 sets heb gedaan, maar 25 reps per set klem ik mezelf niet aan vast. Zit er mee in pak ik het, zit er veel minder als 25 dan verlaag ik het gewicht om weer dichter bij die 25 reps/set te zitten. Dit is puur een finnisher om echt maximaal bloed te pompen vandaar de hoge reps, maar al doe je er 20 of 30 dat maakt weinig uit maar zal niet veel lager gaan dan 20 reps/set.Thanks maat. Duidelijk 👌🏼 en is de intensiteit bij alle 7 sets gelijk en dan telkens iets minder reps/gewicht indien nodig? Alles bij 1-2RIR? Las dat je 2x "mag" droppen in gewicht tijdens de 7 sets?
Thanks maat 🤝🏼 flink aantal reps wel 😅 net 7sets met +/- 12reps biceps cable curls geprobeerd, mega pomp en mn biceps in tijden niet zo dik gezien. Maar wel iets om op te bouwen merk ik.Dat is heel moeilijk in te schatten. Bij leg ext begin ik met 4 platen 80kg en daarmee haal ik eigenlijk net niet 25. Dan plaat eraf (60kg totaal) en doe ik weer net zoveel sets/reps als ik kan om rond die 25 reps te blijven. Eerste set zijn er dan 30 2de 25 3de 20 ofzo en dan haal ik er weer een plaat vanaf (40kg totaal) en repeat tot ik 7 sets heb gedaan, maar 25 reps per set klem ik mezelf niet aan vast. Zit er mee in pak ik het, zit er veel minder als 25 dan verlaag ik het gewicht om weer dichter bij die 25 reps/set te zitten. Dit is puur een finnisher om echt maximaal bloed te pompen vandaar de hoge reps, maar al doe je er 20 of 30 dat maakt weinig uit maar zal niet veel lager gaan dan 20 reps/set.
Quads / leg ext
Chest / flat chest press
Rug / v bar pulldown
Hams / db rdl (straps voor grip!)
Aldus Roels identieke woorden. Vandaar quad sweep en triceps momenteel de aandacht. Niet te vergeten zwaar curlen zodat ik volgend jaar grotere biceps heb dan @SchwarzeneggertjeIn deze pose is je UB echt wel goed man. Chest, back en delts super. Quad sweep is wel een ding waar ik ook veel aandacht aan zou besteden.
Groetjes terug.
Mijn moeder stuurt je de groeten terug
Het is nu volgend jaar.Aldus Roels identieke woorden. Vandaar quad sweep en triceps momenteel de aandacht. Niet te vergeten zwaar curlen zodat ik volgend jaar grotere biceps heb dan @Schwarzeneggertje
Zijn ook al 3cm gegroeid sinds oudjaarsdag! Heb wel een pomp van me reet afvegen na het poepen.
Klasse toch je gaat vooruit daar gaat het om. Niet iedereen kan Schwarzenegger armen genen hebben.Zijn ook al 3cm gegroeid sinds oudjaarsdag! Heb wel een pomp van me reet afvegen na het poepen.
![]()
Deze biceps gaat jullie trouwens allemaal de moeder liften met de db curl challenge.
Wat wil je nog meer op die leeftijd van @Schwarzeneggertje , wilde bos met haren, badass op de motor met zijn vrouwke toeren en de grootste biceps hebben van het bejaardenhuis en bovendien lifetime PR bench van NL op je naam.Klasse toch je gaat vooruit daar gaat het om. Niet iedereen kan Schwarzenegger armen genen hebben.
Ik bedoel de echte schwarzenegger niet die persoon hier.Wat wil je nog meer op die leeftijd van @Schwarzeneggertje , wilde bos met haren, badass op de motor met zijn vrouwke toeren en de grootste biceps hebben van het bejaardenhuis en bovendien lifetime PR bench van NL op je naam.
Ik teken ervoor als ik hetzelfde aanbod nu krijg!
Oooh zo, maar die lijken toch als 2 druppels op mekaar. Zet @Schwarzeneggertje in Terminator 4 en niemand die het verschil zietIk bedoel de echte schwarzenegger niet die persoon hier.
De jostinator heet de film danOooh zo, maar die lijken toch als 2 druppels op mekaar. Zet @Schwarzeneggertje in Terminator 4 en niemand die het verschil ziet
Ik geef ook nog kneedown les op het motor-forum.Wat wil je nog meer op die leeftijd van @Schwarzeneggertje , wilde bos met haren, badass op de motor met zijn vrouwke toeren en de grootste biceps hebben van het bejaardenhuis en bovendien lifetime PR bench van NL op je naam.
Ik teken ervoor als ik hetzelfde aanbod nu krijg!