MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Armen groeien zonder lokale injecties. Gewoon volume omhoog en intensiteit omhoog.
IMG-20231227-WA0008.jpg
lightweight

wat is je voornaamste trainingsinspanning hierin geweest?
Quads / hams uit mekaar trainen dus ook niet een dag ertussen maar enkele dagen. Ik kan niet 100% presteren op quads/hams/kuiten in 1 sessie vandaar. Quads 1x per 8 dagen en maar 8 sets, daarna fst7 methode.

Quads / hams uit mekaar trainen dus ook niet een dag ertussen maar enkele dagen. Ik kan niet 100% presteren op quads/hams/kuiten in 1 sessie vandaar. Quads 1x per 8 dagen en maar 8 sets, daarna fst7 methode.
FST7 is wel heftig ja. Ik merk nu ook meer groei door minder te doen voor mijn quads.
Maar vind het altijd wel interessant hoe andere dat doen.

De hams/quads zijn voor mij ook altijd apart en het liefste 2-3 dagen ertussen voor herstel.

• Like
Waarderingen: AK
Ik heb ook een hele tijd quads en hams apart gedaan. Het deed wel goede zaken voor hamstring gains maar een hele training wijden aan leg curls en shit gaat na een paar maanden ook erg vervelen.

Nu train ik a la John Meadows; eerst altijd beginnen met een leg curl variatie en de training eindigen met een RDL / SLDL. Werkt voor mij ook prima.

Doe je ook fst7 voor andere spiergroepen?

• Like
Nu train ik a la John Meadows; eerst altijd beginnen met een leg curl variatie en de training eindigen met een RDL / SLDL. Werkt voor mij ook prima.
Als ik al zwaar squat / leg press dan kan ik daarna echt geen goeie set rdl doen. Kan de oefening wel doen, maar test het voor jezelf eens. Vergelijk je kracht output van rdl na je quad sessie en als je hem 2/3 dagen later wederom doet “fris”, ik weet op voorhand al waar je beter op presteert.

Doe je ook fst7 voor andere spiergroepen?
Alles, vandaar ik 4/5x pw max train 😜

Als ik al zwaar squat / leg press dan kan ik daarna echt geen goeie set rdl doen. Kan de oefening wel doen, maar test het voor jezelf eens. Vergelijk je kracht output van rdl na je quad sessie en als je hem 2/3 dagen later wederom doet “fris”, ik weet op voorhand al waar je beter op presteert.

Alles, vandaar ik 4/5x pw max train 😜

Dat zal best, maar het doel van die RDL’s op het einde is ook niet om records te zetten. Stretch an already pumped muscle was John zijn idee erachter.

En overigens is zwaar gaan op RDL’s sowieso een beetje zinloos en bovendien gevaarlijk wanneer hamstring massa het doel is. Veels te veel spieren die shit over gaan nemen + stretch exercises met veel gewicht is vragen om een blessie.

Als je dikke biceps wil moet je bicep curls doen en als je dikke hamstrings wil moet je leg curls doen IMO.

• Like
Als je dikke biceps wil moet je bicep curls doen en als je dikke hamstrings wil moet je leg curls doen IMO.
Ik ben juist liefhebber om heavy AF met rdl te beginnen 6/10 reps en daarna leg curl zit+lig met bepaalde technieken zoals 3sec negative etc te doen. Afsluiten met fst7 db rdl 25 reps pompen.

Terug
Naar boven