- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zozo je maakt er wel werk van!Ja dat wisten we al.
Thread 'Loca's Log' https://forum.bodybuilding.nl/topics/locas-log.208893/
lightweightArmen groeien zonder lokale injecties. Gewoon volume omhoog en intensiteit omhoog.
![]()
Van moeilijk een broek kunnen kopen, naar helemaal nergens inpassen?Quads +6cm in 1 jaar, iig iets wat nog wel groeit dus 🤷♂️
![]()
Dikke progressie man!Quads +6cm in 1 jaar, iig iets wat nog wel groeit dus 🤷♂️
![]()
wat is je voornaamste trainingsinspanning hierin geweest?Quads +6cm in 1 jaar, iig iets wat nog wel groeit dus 🤷♂️
![]()
Quads / hams uit mekaar trainen dus ook niet een dag ertussen maar enkele dagen. Ik kan niet 100% presteren op quads/hams/kuiten in 1 sessie vandaar. Quads 1x per 8 dagen en maar 8 sets, daarna fst7 methode.wat is je voornaamste trainingsinspanning hierin geweest?
FST7 is wel heftig ja. Ik merk nu ook meer groei door minder te doen voor mijn quads.Quads / hams uit mekaar trainen dus ook niet een dag ertussen maar enkele dagen. Ik kan niet 100% presteren op quads/hams/kuiten in 1 sessie vandaar. Quads 1x per 8 dagen en maar 8 sets, daarna fst7 methode.
Quads / hams uit mekaar trainen dus ook niet een dag ertussen maar enkele dagen. Ik kan niet 100% presteren op quads/hams/kuiten in 1 sessie vandaar. Quads 1x per 8 dagen en maar 8 sets, daarna fst7 methode.
Als ik al zwaar squat / leg press dan kan ik daarna echt geen goeie set rdl doen. Kan de oefening wel doen, maar test het voor jezelf eens. Vergelijk je kracht output van rdl na je quad sessie en als je hem 2/3 dagen later wederom doet “fris”, ik weet op voorhand al waar je beter op presteert.Nu train ik a la John Meadows; eerst altijd beginnen met een leg curl variatie en de training eindigen met een RDL / SLDL. Werkt voor mij ook prima.
Alles, vandaar ik 4/5x pw max train 😜
Als ik al zwaar squat / leg press dan kan ik daarna echt geen goeie set rdl doen. Kan de oefening wel doen, maar test het voor jezelf eens. Vergelijk je kracht output van rdl na je quad sessie en als je hem 2/3 dagen later wederom doet “fris”, ik weet op voorhand al waar je beter op presteert.
Alles, vandaar ik 4/5x pw max train 😜
Ik ben juist liefhebber om heavy AF met rdl te beginnen 6/10 reps en daarna leg curl zit+lig met bepaalde technieken zoals 3sec negative etc te doen. Afsluiten met fst7 db rdl 25 reps pompen.Als je dikke biceps wil moet je bicep curls doen en als je dikke hamstrings wil moet je leg curls doen IMO.
Wil je kans maken bij Hell zou ik niet teveel meer gainen. Je weet hoe ze denkt; Liever een databundel dan een spierbundel.Quads +6cm in 1 jaar, iig iets wat nog wel groeit dus 🤷♂️
![]()