- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Dat is minstens een maat groter van broek!Scheelt ook wel of ik de foto nuchter of pre bed maak, dat scheelt wel 5cm op de navel.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is minstens een maat groter van broek!Scheelt ook wel of ik de foto nuchter of pre bed maak, dat scheelt wel 5cm op de navel.

Eerder het gaatje vd riem eentje ruimer 😂
Op de foto lijkt het misschien wat vertekend maar trekken je armen wat bij? Het lijkt vooral of al de rest enorm hard groeit
Voor de rest nog goed droog op die kcal 
Maar goed dat je geen panty droeg!
Zo is dat
Alles groeit wel met dit aantal kcal/gear, maar belangrijkste is de verhouding. Armen waren gewoon toz UB erg slecht en dit verschil word wel steeds minder. Vooralsnog is armen een weak point en dit zal zeker nog het hele jaar blijven.Op de foto lijkt het misschien wat vertekend maar trekken je armen wat bij? Het lijkt vooral of al de rest enorm hard groeitVoor de rest nog goed droog op die kcal
![]()
Alles groeit wel met dit aantal kcal/gear, maar belangrijkste is de verhouding. Armen waren gewoon toz UB erg slecht en dit verschil word wel steeds minder. Vooralsnog is armen een weak point en dit zal zeker nog het hele jaar blijven.
Freq/volume momenteel icm oefeningen die ik persoonlijk voel en tot falen kan doen.Hoe ga je meer verbetering krijgen in je armen? Heb je daar een specifieke methode voor die voor jou optimaal is?
Het lijkt me voor de hand liggen dat het volume en misschien ook de frequentie juist verminderen, maar de intensiteit (trainingsgewicht) omhoog de oplossing is.Freq/volume momenteel icm oefeningen die ik persoonlijk voel en tot falen kan doen.
Specifieke arm day ook al enkele maanden.
#joggingbroek
Ik had ook wel iets elastisch in gedachten.
Jeans gaan, enkele uitzonderingen daargelaten per 2 inch, hetenmaten per ongeveer 4 cm.
taillemaat 31-32-33-34 is normaal. lengtemaat telt niet mee natuurlijk.Ik had ook wel oets elastisch in gedachten.
Jeans gaan, enkele uitzonderingen daargelaten per 2 inch, hetenmaten per ongeveer 4 cm.
Vandaar ik ook oefening doe waarmee ik tot falen durf te gaan. Een overhead db ext bv vind ik er moeilijk om tot falen te gaan met of zonder spotter.Het lijkt me voor de hand liggen dat het volume en misschien ook de frequentie juist verminderen, maar de intensiteit (trainingsgewicht) omhoog de oplossing is.
Helaas nog niet jacked AF, maar wel al 110kg pre bed aangetikt! Moest daarna wel goed poepen.
(arm omtrek 2x @Vonk zijn kuit)
![]()

Ja
Kale kop valt wel mee, maar die front delts...
waarom zouden we daar op moeten letten?