AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Spiegeltje op het werk.
IMG_9805.jpeg

IMG_9804.jpeg

😂

• Like
Waarderingen: AK
Op de foto lijkt het misschien wat vertekend maar trekken je armen wat bij? Het lijkt vooral of al de rest enorm hard groeit :p Voor de rest nog goed droog op die kcal :D
Alles groeit wel met dit aantal kcal/gear, maar belangrijkste is de verhouding. Armen waren gewoon toz UB erg slecht en dit verschil word wel steeds minder. Vooralsnog is armen een weak point en dit zal zeker nog het hele jaar blijven.

Alles groeit wel met dit aantal kcal/gear, maar belangrijkste is de verhouding. Armen waren gewoon toz UB erg slecht en dit verschil word wel steeds minder. Vooralsnog is armen een weak point en dit zal zeker nog het hele jaar blijven.

Hoe ga je meer verbetering krijgen in je armen? Heb je daar een specifieke methode voor die voor jou optimaal is?

Hoe ga je meer verbetering krijgen in je armen? Heb je daar een specifieke methode voor die voor jou optimaal is?
Freq/volume momenteel icm oefeningen die ik persoonlijk voel en tot falen kan doen.

Specifieke arm day ook al enkele maanden.

Laatst bewerkt:
Freq/volume momenteel icm oefeningen die ik persoonlijk voel en tot falen kan doen.

Specifieke arm day ook al enkele maanden.
Het lijkt me voor de hand liggen dat het volume en misschien ook de frequentie juist verminderen, maar de intensiteit (trainingsgewicht) omhoog de oplossing is.

• Like
Waarderingen: AK
Ik had ook wel oets elastisch in gedachten.

Jeans gaan, enkele uitzonderingen daargelaten per 2 inch, hetenmaten per ongeveer 4 cm.
taillemaat 31-32-33-34 is normaal. lengtemaat telt niet mee natuurlijk.
vanaf 34 zie je vaak om de 2 inch. 36-38 etc maar dan heb je wel een wijdde taille

Het lijkt me voor de hand liggen dat het volume en misschien ook de frequentie juist verminderen, maar de intensiteit (trainingsgewicht) omhoog de oplossing is.
Vandaar ik ook oefening doe waarmee ik tot falen durf te gaan. Een overhead db ext bv vind ik er moeilijk om tot falen te gaan met of zonder spotter.

Train ook verschillende rep ranges en sets met 3sec negative etc, dus haal wel alles uit de kast om maximaal te gainen.

Helaas nog niet jacked AF, maar wel al 110kg pre bed aangetikt! Moest daarna wel goed poepen.

(arm omtrek 2x @Vonk zijn kuit)

IMG_2118.jpeg

Terug
Naar boven