Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Pre bed richting de 110kg
Voel me zoals ik kijk, belabberd en oncomfortabel op dit gewicht.

IMG_2548.jpeg

Al dat speelgoed in de douch is van kleine rakker en mij 🤌
Nu nog dikke traps om het af te maken ;)

• Heart
Waarderingen: AK
Niks mis met iemand dikke traps toewensen. :heart:

Check in fotos tussen het stofzuigen door.
106.6, kcal verhoogd miv morgen +50gr complex carbs = 7500 pd

omtrek nuchter;
Borst tepelhoogte 123
Navel 90.5 (pre bed 94/96)
Arm AFGEROND NAAR BOVEN 43, nettttttt niet
Quads 67.5/68 zit 0.5cm verschil in L/R altijd.

IMG_2801.jpeg

7500

Dafuq:roflol:. Ook op rustdagen?

7500

Dafuq:roflol:. Ook op rustdagen?
Intra 100gr dextro en post meal choco pops 130gr / whey 40gr weg, dus 1k kcal die dag minder (2 dagen pw).
Toevallig ook 2 dagen pw cheat en dan is de laatste meal (800 kcal) vervangen met de cheat dus dan compenseert dat heel eind doordat de cheat snel 2k+ is.
Gemiddeld dus 7.5k wel pd en eetlust is nog goed, geen vertering issues of diaree ellende.

Intra 100gr dextro en post meal choco pops 130gr / whey 40gr weg, dus 1k kcal die dag minder (2 dagen pw).
Toevallig ook 2 dagen pw cheat en dan is de laatste meal (800 kcal) vervangen met de cheat dus dan compenseert dat heel eind doordat de cheat snel 2k+ is.
Gemiddeld dus 7.5k wel pd en eetlust is nog goed, geen vertering issues of diaree ellende.
Respect hoor, 7500 is leip veel lol. Je bent dus toch weer meer gaan trainen zie ik(5x ipv 3-4)?

Respect hoor, 7500 is leip veel lol. Je bent dus toch weer meer gaan trainen zie ik(5x ipv 3-4)?
Had in dec een dipje ivm vermoeidheid en nam meer rustdagen. Wederom weer alles opgepakt en 5 dagen pw trainen

Arm
Rust
Push
Pull
Rust
Armen
Benen
Rust dagen doordeweeks ivm werk en ik liever dan een rustdag zet ipv weekend. Zondag benen ivm quads/hams combi nu ik 2x pw armen heb en dit een lange sessie is.

Ik ben gek op armen dagen, heb ze helaas niet vaak! Maar jezus gast je staat er goed bij! En wat een vreten!

• Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven