- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oooh nog een cm en dan post ik elke dag dat me armen groter zijn dan jou hier 🤌Mijn armen zijn ook “maar” 44 cm ofzoonlangs nog gemeten
Oooh nog een cm en dan post ik elke dag dat me armen groter zijn dan jou hier 🤌
Mijn lifegoal is toch wel @Schwarzeneggertje armen overtreffen, dan stuur ik hem elke dag in pb een foto van setje d handles 🤌
Ben jij een kleinzoon van @Schwarzeneggertje ?De SUPRAAAAMAXXXX pomppppp (met pomp net geen 45cm)
(Mede mogelijk gemaakt door d handles)
![]()
De SUPRAAAAMAXXXX pomppppp (met pomp net geen 45cm)
(Mede mogelijk gemaakt door d handles)
![]()
De betere tips...Waarom trek je je arm zo naar achteren? Daardoor strek je je bicep net zoals bij een incline db curl en maak je hem dus kleiner en je kan je tricep niet tegen je romp aandrukken om hem dikker te laten lijken.
Vind zelf als ik recht sta het er niet mooier op;Waarom trek je je arm zo naar achteren? Daardoor strek je je bicep net zoals bij een incline db curl en maak je hem dus kleiner en je kan je tricep niet tegen je romp aandrukken om hem dikker te laten lijken. Denk dat met wat kleine tweaks je armen er beter uit zullen zien, ongeacht het aantal cm’s.
Zo ziet het er wel meer huge uit
Zijn opa doet het ook zo, tjaWaarom trek je je arm zo naar achteren? Daardoor strek je je bicep net zoals bij een incline db curl en maak je hem dus kleiner en je kan je tricep niet tegen je romp aandrukken om hem dikker te laten lijken. Denk dat met wat kleine tweaks je armen er beter uit zullen zien, ongeacht het aantal cm’s.
Zal volgende ronde wel wat experimenteren. Merk bij elke pose wat ik zelf het mooist vind hoe ik beetje moet gaan staan, alleen het kan dus voorkomen wat ik het mooist vind niet het beste is.Ik zou proberen je elleboog nog wat minder naar achter te trekken en iets meer open te draaien richting de camera. Dan accentueer je je armen ook wat minder en meer pecs / abs / shoulder width.
Geef je ook poseer les? Neem ik je dochter daarna wel mee op date door de mac drive 🙏Eerst focus op trainen. Volgende wedstrijd niet meer in bikiniklasse en meer focus op poses
Hoe groot
Mag ook met mijZal volgende ronde wel wat experimenteren. Merk bij elke pose wat ik zelf het mooist vind hoe ik beetje moet gaan staan, alleen het kan dus voorkomen wat ik het mooist vind niet het beste is.
Geef je ook poseer les? Neem ik je dochter daarna wel mee op date door de mac drive 🙏
Nee, was er zelf ook niet zo goed in. Maar je opa, die Vince Gironda nog heeft leren lopen waarschijnlijk welZal volgende ronde wel wat experimenteren. Merk bij elke pose wat ik zelf het mooist vind hoe ik beetje moet gaan staan, alleen het kan dus voorkomen wat ik het mooist vind niet het beste is.
Geef je ook poseer les? Neem ik je dochter daarna wel mee op date door de mac drive 🙏
Hoeveel wedstrijden heb je gedaan?Nee, was er zelf ook niet zo goed in. Maar je opa, die Vince Gironda nog heeft leren lopen waarschijnlijk wel
Betaal jij?
Wil je met hem op date ?
Poseren combineer je met je training.Eerst focus op trainen. Volgende wedstrijd niet meer in bikiniklasse en meer focus op poses