AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Is niet mijn eerste prep bij Roel.
Lichamelijk: heel goed zelfs, energie zit nog heel goed. Trainingen gaan tot nu toe goed. Soms wel een mindere dag in de gym, maar dan ga ik alsnog door.

Honger: neen niet echt last van TOT NU TOE.
Volgens m'n coach zitten we op schema en gaat het goed.
Mooi mennn, ziet er nu al goed droog uit en gezien je wedstrijd fotos vorige keer was je echt rete droog

Mooi mennn, ziet er nu al goed droog uit en gezien je wedstrijd fotos vorige keer was je echt rete droog
Ja kan wil nog droger (MOET OOK!) Vooral benen.
Had ook aangegeven dat ik wel meer cardio wil doen en dat het echt gemakkelijk afgaat zeg maar.

Maar hij wilt massa zolang mogelijk behouden. Anders zou ik TE SNEL krimpen( aangezien we nog ruim tijd hebben. en dat het allemaal goed komt..

Ja droog stond ik vorig jaar. Maar mis toen massa. Dus hopelijk nu wel met extra massa

Ja ziet er al GOED uit MEID!

Ja kan wil nog droger (MOET OOK!) Vooral benen.
Had ook aangegeven dat ik wel meer cardio wil doen en dat het echt gemakkelijk afgaat zeg maar.

Maar hij wilt massa zolang mogelijk behouden. Anders zou ik TE SNEL krimpen( aangezien we nog ruim tijd hebben. en dat het allemaal goed komt..

Ja droog stond ik vorig jaar. Maar mis toen massa. Dus hopelijk nu wel met extra massa
Volgens mij waren je benen de laatste wedstrijd goed droog!

Je hebt nog tijd genoeg daarvoor. Inderdaad niet te snel willen. Zou jammer zijn van de massa.

Volgens mij waren je benen de laatste wedstrijd goed droog!

Je hebt nog tijd genoeg daarvoor. Inderdaad niet te snel willen. Zou jammer zijn van de massa.
Ja klopt!

Maar 12,5 weken is zo om.😜
Neen dat dus.Gewoon mij overheen zetten mentaal dan. 😂😅

InShot_20240209_062452465.jpg

-1kg op 1 week tijd.

hamster GIF

Sorry maar heeft hij ooit een foto geplaatst?
Zeker weten, duurde ook ff voor die geupload was door de omvang van zijn arm
Mooie volle haren ook, geen last gehad van haaruitval?
Moet elke week geknipt worden en baard 2x anders zie ik eruit als een aap. Haaruitval 0, haardikte is nog idem dito en haarlijn is geen mm verschoven.

Al zou me haarlijn slecht zijn, dan zou ik gewoon naar turkije gaan om het te fixen als je jezelf eraan stoort. Ken toch heel wat mensen die dat gedaan hebben en het er erg goed uit ziet na x maanden.

• Haha
Waarderingen: Pren
Zeker weten, duurde ook ff voor die geupload was door de omvang van zijn arm

Moet elke week geknipt worden en baard 2x anders zie ik eruit als een aap. Haaruitval 0, haardikte is nog idem dito en haarlijn is geen mm verschoven.

Al zou me haarlijn slecht zijn, dan zou ik gewoon naar turkije gaan om het te fixen als je jezelf eraan stoort. Ken toch heel wat mensen die dat gedaan hebben en het er erg goed uit ziet na x maanden.
Vind het er dus 99/100 keer niet uit zien. Van die dunne schaamhaar haren op je hoofd. Je ziet altijd als iemand het gedaan heeft.

• Like
Waarderingen: Vonk
Vind het er dus 99/100 keer niet uit zien. Van die dunne schaamhaar haren op je hoofd. Je ziet altijd als iemand het gedaan heeft.
Dan zijn ze te gierig geweest en te weinig haarzakjes gezet. Meen ook als je het goed wilt doen je eerst de voorkant doet en daarna de achterkant paar maanden later. Enigste waar je het eventueel aan kan herkennen is de kaarsrechte haarlijn, maar dat zou mij niet storen.

Terug
Naar boven