- Waardering
- 1.502
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 16%
Geen appeltaart, meh
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen appeltaart, meh
Zaterdag met @Vonk appeltaartje 😁
Wat was je tijd?
Staat op Discord
Daar kijk ik dus nooit. Gefeliciteerd, mooie tijd 💪
Ik ook niet. Weet m’n wachtwoord niet meer 😂Daar kijk ik dus nooit. Gefeliciteerd, mooie tijd 💪
Alles komt goedLichte drop.
Maar gevoel dat ik softer oog ineens als ik de vorige check in erbij pak. Of het is gewoon mentaal. Ik weet het niet zullen zien.
Heb het sowieso tegen coach gezegd. Ook dat ik geen hongergevoel heb ondanks de lage dagen

Hopelijk!
Met zo'n bruut fysiek mag je wel wat blijer kijken hoor!!1
Gaat hard man, netjes
Goede pomp op high carbs doet wonderen, Zie verschil met zaterdag. Zo zie je wat het verschil kan zijn.
Higj carbs? Zit al 3 dagen op 150g carbs en 1700kcalGoede pomp op high carbs doet wonderen, Zie verschil met zaterdag. Zo zie je wat het verschil kan zijn.

Hoe ziet je abb routine er uit?![]()
Lichte drop.
Maar gevoel dat ik softer oog ineens als ik de vorige check in erbij pak. Of het is gewoon mentaal. Ik weet het niet zullen zien.
Heb het sowieso tegen coach gezegd. Ook dat ik geen hongergevoel heb ondanks de lage dagen
Jaa gaat flink hard. Alleen ben het wel echt zat op 1700kcal 4x per week alleen jannes wilt t nog paar weken aanhouden
Nu na trainen en zaterdag koud toch ?Higj carbs? Zit al 3 dagen op 150g carbs en 1700kcal![]()
Gaat hard man!