Misaa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.350
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Je was me voor 😊
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je was me voor 😊
je weet wat ik wil zeggen heNog steeds me zwakste pose, maar ben gelukkig niet zo dik als je moeder.
![]()

Gooi die D handles maar weg.Nog steeds me zwakste pose, maar ben gelukkig niet zo dik als je moeder.
![]()
Fietsstuur werkt beter
Blijf nog paar jaar in leven en ik maak je blij met 50cm guns 🤌
Voor jou dan, hoewel ik dat beter aan jou kan vragen met al die gear.Blijf nog paar jaar in leven en ik maak je blij met 50cm guns 🤌
Heb de juiste manier gevonden, veel volume 2x arm day en ss pomp focus. Helaas gaat het mm voor mm maandelijks dus is niet anders dan doorzettenVoor jou dan, hoewel ik dat beter aan jou kan vragen met al die gear.
Maar je doet echt iets fout met die armen. Volgens mij train je ze ook anders dan je pecs en je rug (die ik wel erg goed vind en waarvan ik altijd de indruk had dat je die correct trainde).
Nu op het moment; ABS – om de dag 1 oefening ; 4 sets machine crunches meestal.
Long time no see, hows life?
Het gaat goed, veel energie, medicatie afgebouwd. Ik train nu mijn hele lichaam
en buiten je sport om? mentaal ?Het gaat goed, veel energie, medicatie afgebouwd. Ik train nu mijn hele lichaam
Doe hele dag door circuits en 20000 stappen, maar ook veel eten.
Het gaat heel goed. Door antipsychotica had ik geen sterke interesse of motivatie voor mijn hobbies. Heb week terug 1/4de dosis van het depot gehad (De laatste).
Dat is nog de pruik van carnaval
Ik blast ook niet zo extreem als sommige junks hier. Druppeltje test en thats it hoor!