MassOrPass
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2.808
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wat een verschil binnen een jaar. Goed gedaan man!Nog steeds lekker aan het trainen.. jaartje geleden liep ik er een stuk ander bij, link naar logje:
![]()
Terug na 15 jaar niet trainen [SuperKnurft's Log]
Leek mij wel motiverend om een progressie log bij te houden van mijn voortgang terug naar mijn 'oude' vorm met een lager vetpercentage. Na 15 jaar niet sporten was het begin erg zwaar maar inmiddels na precies 1 maand trainen zit ik er weer lekker in. Kracht gaat langzaam omhoog maar lijkt wat...forum.bodybuilding.nl
Nog een paar kilo eraf en dan stop ik met het calorie tekort en kan ik weer wat massa pakken
![]()
Blokken nog harder dan duplo blokken
Penske na 5.5k kcal en ga zo naar de mac, uiteraard beloof ik het zout goed in de gaten te houden!
We wat behaard, maar me vriendin vind me dan net een teddy beertje.
![]()
Eind bulk eind maart, 6/8 weken health/cruise/trt+++, bulk/push 2.0 eind mei.
Die 6/8 weken cruisen kan idd variabel zijn. Zodra eetlust weer maximaal is dan push ik pas weer. Duurt dat 6/8/10 weken is net wat het is. Verwacht ook niet echt te hoeven cutten om 10kg af te vallen, voornamelijk even de “rust” voor het lichaam.Ik zie geen haar.
6-8 weken lijkt me wel wat kort, vooral gezien de belasting op je spijsverteringsorganen en toch ook wel vrij hoge doseringen. Het duurt misschien wel meer dan 4 weken voordat je bloedwaarden weer een beetje zakken en dan begin je al bijna weer. Op die manier kan bulk 2.0 wel eens flink tegen gaan vallen.
Ziek verschil en ook je hamstring zijn echt verdubbelde in massa !! Goeie dikte van je rug en mooie v tapebb row, v bar pull down, uni seated D HANDLE row, DL, rear delt cable fly
Basic en liefst heavy 8/10 rep range
![]()
1.5 jaar beetje gebulkt, 30kg bw verschil
McChicken halen it isbb row, v bar pull down, uni seated D HANDLE row, DL, rear delt cable fly
Basic en liefst heavy 8/10 rep range
![]()
1.5 jaar beetje gebulkt, 30kg bw verschil
In before “mac donalds omzet is verdubbeld” 🤌
Hoe ziet je abb routine er uit?Blokken nog harder dan duplo blokken
Penske na 5.5k kcal en ga zo naar de mac, uiteraard beloof ik het zout goed in de gaten te houden!
We wat behaard, maar me vriendin vind me dan net een teddy beertje.
![]()
Eind bulk eind maart, 6/8 weken health/cruise/trt+++, bulk/push 2.0 eind mei.
Direct train ik abs 2x pw crunch op een machine en dan hoog reps tot een burn 25/30 reps 4 sets.
Direct train ik abs 2x pw crunch op een machine en dan hoog reps tot een burn 25/30 reps 4 sets.
Indirect train ik abs dmv zware compounds waar je braced en ik gebruik nergens een belt voor.
Een clitoris?Pas maar op. Trainde ook altijd zonder belt en nu heb ik zo’n micropenis achtig iets uit me navel steken. Doet soms nog pijn ook