Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

VideoCapture_20240215-095543.jpg

Nog steeds lekker aan het trainen.. jaartje geleden liep ik er een stuk ander bij, link naar logje:

Nog een paar kilo eraf en dan stop ik met het calorie tekort en kan ik weer wat massa pakken :)

Untitled-1.jpg

Nog steeds lekker aan het trainen.. jaartje geleden liep ik er een stuk ander bij, link naar logje:

Nog een paar kilo eraf en dan stop ik met het calorie tekort en kan ik weer wat massa pakken :)

Untitled-1.jpg
Wat een verschil binnen een jaar. Goed gedaan man!

Blokken nog harder dan duplo blokken
Penske na 5.5k kcal en ga zo naar de mac, uiteraard beloof ik het zout goed in de gaten te houden!

We wat behaard, maar me vriendin vind me dan net een teddy beertje.

IMG_3421.png

Eind bulk eind maart, 6/8 weken health/cruise/trt+++, bulk/push 2.0 eind mei.

Penske na 5.5k kcal en ga zo naar de mac, uiteraard beloof ik het zout goed in de gaten te houden!

IMG_3421.png

Ik zie geen haar.

6-8 weken lijkt me wel wat kort, vooral gezien de belasting op je spijsverteringsorganen en toch ook wel vrij hoge doseringen. Het duurt misschien wel meer dan 4 weken voordat je bloedwaarden weer een beetje zakken en dan begin je al bijna weer. Op die manier kan bulk 2.0 wel eens flink tegen gaan vallen.

Ik zie geen haar.

6-8 weken lijkt me wel wat kort, vooral gezien de belasting op je spijsverteringsorganen en toch ook wel vrij hoge doseringen. Het duurt misschien wel meer dan 4 weken voordat je bloedwaarden weer een beetje zakken en dan begin je al bijna weer. Op die manier kan bulk 2.0 wel eens flink tegen gaan vallen.
Die 6/8 weken cruisen kan idd variabel zijn. Zodra eetlust weer maximaal is dan push ik pas weer. Duurt dat 6/8/10 weken is net wat het is. Verwacht ook niet echt te hoeven cutten om 10kg af te vallen, voornamelijk even de “rust” voor het lichaam.

bb row, v bar pull down, uni seated D HANDLE row, DL, rear delt cable fly
Basic en liefst heavy 8/10 rep range

5FD0673D-8955-4705-BC93-314F5883B0FF.jpeg

1.5 jaar beetje gebulkt, 30kg bw verschil

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: AK

IMG_3421.png

Hoe ziet je abb routine er uit?

Direct train ik abs 2x pw crunch op een machine en dan hoog reps tot een burn 25/30 reps 4 sets.

Indirect train ik abs dmv zware compounds waar je braced en ik gebruik nergens een belt voor.

Pas maar op. Trainde ook altijd zonder belt en nu heb ik zo’n micropenis achtig iets uit me navel steken. Doet soms nog pijn ook

Zoiets heet een navelbreuk en is een hernia. Moeten ze je buikwand/buikvlies dan niet opereren en hechten voordat het verder scheurt?

Terug
Naar boven