- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Moet jij vooral zeggen...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet jij vooral zeggen...
Ik bulk niet dikke
Moet jij vooral zeggen speklap.
Ik merk dat jij de laatste tijd vaker moeite hebt met dingen begrijpen, neem je je medicatie nog wel ?
11%-->110%Ik merk dat jij de laatste tijd vaker moeite hebt met dingen begrijpen, neem je je medicatie nog wel ?
Je weet echt wel waar het om gaat.Ik maak me een beetje zorgen om je, dus laat je maar een tijdje links liggen. Battle topic is ook ergens anders, maar wat je gedachte is ontgaat me geheel.
Misschien lijdt je aan waarderings-bewijsdrang of iets, maar dat kun je beter met je begeleider bespreken. doe dit voor je eigen bestwil !
Doe je ook mee?
Ik win denk wel!
Ben je al met het zware barbell werk begonnen dan?
Wat denk je dan te gaan winnen behalve voedsel in- of outtake?
Eeuwige roem op DBB, dat is onbetaalbaar 🤌Wat denk je dan te gaan winnen behalve voedsel in- of outtake?
Pro tip: een echte biceps heeft een zogenaamde piek. Anders volgt correctie van de omvang met zeker een paar cm.
Ik heb antipsychotica nodig... Leven lijkt op een nachtmerrie nu. Het is moeilijk om te accepteren dat ik een handicap heb
Gaat lekker manBulk doet echt zijn werk! 🥳 even nog kijken tot hoe ver ik het kan pushen.
Ik track trouwens geen macro’s maar puur lichaamsgewicht. Ik eet wel clean en zet elke dag 10.000 stappen. Zorg voor voldoende eiwitten en vetten.
![]()