AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Dankjewel!
Just following the plan

En volgens mij ook mentaal grote stappen gezet, als ik oude posts terugkijk en zie waar je nu staat.. knap! Met ‘just following the plan’ doe je jezelf tekort imo, je bent een doorzetter. Even een beetje liefde op internationale vrouwendag 🤪💪🏻

En volgens mij ook mentaal grote stappen gezet, als ik oude posts terugkijk en zie waar je nu staat.. knap! Met ‘just following the plan’ doe je jezelf tekort imo, je bent een doorzetter. Even een beetje liefde op internationale vrouwendag 🤪💪🏻
Ja dat sowieso sta veel sterker nu dan vroeger. :)
Lief van je

Terwijl hier discussies ontstaan over "echte mannen", geneuzel over allerlei soorten bullshit, doe jij gewoon goed je ding en zie het resultaat, echt een prestatie.

:flex:
Een voorbeeld en ter inspiratie, zeker als je haar vooruitgang de afgelopen jaren hebt gevolgd :thumb:

Heb ik nooit gezegd pik, maanden lang in mijn bulk gezeten. Kwam opgegeven moment op de 20% vet en ik ga daar niet boven zitten.
20% bf, dat krijg je dus als je de kcal niet bijhoud. Zelfs @Hell93 is niet zo dik.

Ps: @Arminius en ik hebben al 23.75€ collectief gespaard, kan je ff aan je bff vragen of dit werkbaar is?

20% bf, dat krijg je dus als je de kcal niet bijhoud. Zelfs @Hell93 is niet zo dik.

Ps: @Arminius en ik hebben al 23.75€ collectief gespaard, kan je ff aan je bff vragen of dit werkbaar is?
Bullshit. Ik ben elke week 0.5 k aangekomen tot 20% bodyfat wss mijn doel. Heb ik maanden lang prima gedaan, tevens eet ik wel 80% clean.

Terug
Naar boven