- Waardering
- 46.989
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ik de verkeerde beledigd?Volgens @Schwarzeneggertje ben jij een skinny fat kaal mannetje. Met jeugdpuistjes. Pik je dat?
Julie zijn allemaal meiden, zonder natuurlijke testosteron. Meiden en skinny fatte kale mannetjes. Met jeugdpuistjes.
Julie zijn allemaal meiden, zonder natuurlijke testosteron

weinig

Ik bedoelde eigenlijk dat dames relatief weinig testosteron (want geen testes) hebben, hoewel je dat niet altijd zou zeggen.Nja de enige 'meiden' zonder testosteron zijn kleine kindjes. Volgens mij. Dus weinig ja![]()
Goede shape nog zo op het einde van je push fase. Op hoeveel mg ga je cruisen?Day 2 vd cut/onderhoud, overleven op 7600 kcal pd, bw 106.7kg.
Mag ook maar 1x pw mac donalds 🥲
6/8 weken cruise+ om vervolgens push/bulk.
![]()
6/8 weken, wellicht 10 adhv bloed/mentaalGoede shape nog zo op het einde van je push fase. Op hoeveel mg ga je cruisen?
Dit zal ed zijn, want EW doet nagenoeg niets en voegt aan de Tamoxifen weinig toe6/8 weken, wellicht 10 adhv bloed/mentaal
375mg test
32iu lantus (20/12)
Nolva 10mg pd
TD 1000mg inject l carnitine
Gh 6ui pd (3/3)
Aromasin 6mg 1x pw
Toch 1x pw, nolva edDit zal ed zijn, want EW doet nagenoeg niets en voegt aan de Tamoxifen weinig toe
Kun je ook een kauwgum nemen

Ik zal het voorleggen
Exemestaan heeft een half waarde van 24u en is normaal 25mg dosis. 6mg is een dosis om dagelijks te nemen om aromatase te onderdrukken, om zo stabiel mogelijke spiegel te houden.
Ik kom erop terugExemestaan heeft een half waarde van 24u en is normaal 25mg dosis. 6mg is een dosis om dagelijks te nemen om aromatase te onderdrukken, om zo stabiel mogelijke spiegel te houden.
Net als vaker prikken dan eens per week.