MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

12 weken en 10kg er tussen. Zijn onderhand wel wat verder maar intussen gaat het allemaal wel wat trager.

IMG_3417.jpeg

Hele mooie lat spread. Goeie quads, lats en een smalle waist 👌

Oestrogeen op peil houden aangezien ik van nature al ruim zit.

Roel is voorstander van orals gebruiken hiervoor ipv primobolan mee te laten draaien. Waar mijn vorige coach orals als de duivel zag en meer de voorkeur had voor een vial primo pw erin te gooien.

Oestrogeen op peil houden aangezien ik van nature al ruim zit.

Roel is voorstander van orals gebruiken hiervoor ipv primobolan mee te laten draaien. Waar mijn vorige coach orals als de duivel zag en meer de voorkeur had voor een vial primo pw erin te gooien.

Maar Tamoxifen doet toch niks tegen je totale hoeveelheid oestrogeen in je lichaam? Of iig weinig.

Of is dat alweer oude info

Laatst bewerkt:
Geschoten na mijn warm up routine, alles wel warm maar geen pomp, ik was eigenlijk gewoon benieuwd naar hoe het er uit zag zonder pomp :P

VideoCapture_20240310-221336.jpg
VideoCapture_20240310-221350.jpg
VideoCapture_20240310-221630.jpg

106.7kg, 7600 kcal, onderhoud/cut/health week 1, week of 6/8 voor wederom push.
5x pw trainen, 2x pw 15min cardio, 15k+ stappen pd.
Cruise+ momenteel, maar neem nog 2 weken de blast supps (tbjp). Neem momenteel ook “health protocool” supps extra.
30mg melatonine pd, snurk probleem opgelost.

IMG_4455.jpeg

Cruise+ momenteel, maar neem nog 2 weken de blast supps (tbjp). Neem momenteel ook “health protocool” supps extra.

IMG_4455.jpeg
Wat zijn je health protocol supps?

IMG_4455.jpeg
Je eet bijna evenveel als een strongman :roflol:. Respect man 7600 calorieën per dag.

Exemestaan heeft een half waarde van 24u en is normaal 25mg dosis. 6mg is een dosis om dagelijks te nemen om aromatase te onderdrukken, om zo stabiel mogelijke spiegel te houden.
Net als vaker prikken dan eens per week.
Aldus the professor:

aro indien legit zou 1x pw genoeg zijn
oestro mag iets convergeren in herstel, ook voor joints
nolva is voor andro receptoren up reguleren

• Like
Waarderingen: K82
Terug
Naar boven