- Waardering
- 11.758
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En bw langzaam laten stijgen. Ik zie geregeld voorbij komen dat men te snel te veel gewicht pakt en dan is bulk/cut ratio 50/50 in een jaar en dat is zonde.Dat jij zo lean hebt weten te blijven heeft natuurlijk niks te maken met dat je zo goed op je voeding hebt gelet of slechts kleine calorieoverschotten hanteerde maar is eerder gewoon een side effect van alle shit die je neemt / nam. Niet dat daar iets mis mee is, maar het is wel een feit dat je bijna geen vet kan aanzetten als je grammen aan androgenen knalt.
Verkapte heb je ook speciale foto’s van @vntl post 👀Heb je dat ook gevraagd toen @ThaWasteland foto's heeft gemaakt van bijvoorbeeld @Onit Of bij @wovano in de gym?
Goede insertions ook, lower traps mogen wat dikker. Wijdte heel mooi.Sinds ik Pendlay Rows doe, close grip rows en pulldowns heb ik eindelijk het idee dat m’n rug weer een beetje groeit
![]()
@Seth_Fit hij noemt jou specifiek he, grijp je kans!
Maar wat deed je dan eerst (deze oefeningen liggen nogal voor de hand)?Sinds ik Pendlay Rows doe, close grip rows en pulldowns heb ik eindelijk het idee dat m’n rug weer een beetje groeit
![]()
Dat win ik sowieso 👅
Wat gevonden?
Gewonnen, ik kan niet op mijn telefoon typen met die handen van mij.

Het is dat ik geen ruggengraat heb en toch aan de wodka cola zit🥂 zei toch dat ik zou winnen, eindelijk een challenge die ik aan kan🤪
Het is dat ik geen ruggengraat heb en toch aan de wodka cola zit🥂 zei toch dat ik zou winnen, eindelijk een challenge die ik aan kan🤪