- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Ja echt bizar dat ‘ie bijna 60 is joh.Haha die levrone zijn gezicht blijft eeuwig 30 jaar jong
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja echt bizar dat ‘ie bijna 60 is joh.Haha die levrone zijn gezicht blijft eeuwig 30 jaar jong
Wie bedoel je daarmee ?Blijf ook altijd vergeten hoe klein die 212 guys zijn![]()
Tom Platz deed de moon pose, maar deze is doorgaans niet meer toegestaan tijdens bodybuildingwedstrijden.
Ik ook wel 😂Ik kan wel wat mensen taggen die bovenstaande pose wel doen, maar denk dat ik daardoor weer op de vingers getikt ga worden
Die knul zorgt gwn goed voor zichzelf💪💪
Shaun
Tom Platz deed de moon pose, maar deze is doorgaans niet meer toegestaan tijdens bodybuildingwedstrijden.
![]()
@Kathlinoo @Chans @Hell93 @LocaIk kan wel wat mensen taggen die bovenstaande pose wel doen, maar denk dat ik daardoor weer op de vingers getikt ga worden
1.58m of zo ja.
@Hell93 niet meetellen die heeft “last vd rug”!@Kathlinoo @Chans @Hell93 @Loca
@rippedmeeuw
Hoe flexibel zijn jullie, ik vraag dit voor een vriend👍
Arm meiske

Hebben ze in de UK ook een Wajong uitkering?
En morgen keelpijn
Valt jou dus ook op dat mevr elke week wel ergens last van heeft, dacht dat ik de enigste was die dat opviel!
Valt jou dus ook op dat mevr elke week wel ergens last van heeft, dacht dat ik de enigste was die dat opviel!
Komt van haar stress met verhuizen en haar aanwezigheid hier. Heb al gezegd dat ze beter kan relaxen, en minder hier zijn, maar helpt niet veel. Gaat dr ene oor in en de ander uit.Valt jou dus ook op dat mevr elke week wel ergens last van heeft, dacht dat ik de enigste was die dat opviel!