AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Als je nog 1x 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt stuur ik het leger op je af.
Gelukkig nog iemand die zich irriteert aan het gebruik van woorden in de vorm van een bezittelijk voornaamwoord....terwijl ze het niet zijn!

Net als dat mensen zeggen:" kijk hier is! “ en dan bedoelen ze " kijk hier eens"

Niet tegen jou bedoeld @ak
Straks zoek ie mie nog op....

Respect

Als je nog 1x 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt stuur ik het leger op je af.
Stuur ze maar alvast mijn kant op, liefst alleen de aantrekkelijke soldaat poezen.

Onderstaand een vb als referentie;

IMG_6059.jpeg

Gelukkig nog iemand die zich irriteert aan het gebruik van woorden in de vorm van een bezittelijk voornaamwoord....terwijl ze het niet zijn!

Net als dat mensen zeggen:" kijk hier is! “ en dan bedoelen ze " kijk hier eens"

Respect
De gemiddelde persoon uit brabant snapt daar geen kut van

Respect
Als je nog 1 keer ergeren en irriteren door elkaar haalt, stuur ik de majoor op je af.

• Heart
Waarderingen: AK
Jij bent gewoon ergerlijk irritant
Ik ben ook jaloers op zijn biceps, maar dat is geen reden om zo onaardig te zijn!

Mag alleen in het battle topic, die al bijna 3 weken gesloten is, denk dat ik maar een battle discord ga maken om met leden die tenminste wel battlen een eigen club te beginnen.

Helaas is m'n rug nog steeds oorlog, maar formaat begint er op te lijken.

zit zoals geadviseerd om en nabij onderhoud. 6 dagen in de week 30 min cardio na trainen.

1x in de week kickboks

Nog een paar maanden om droger te worden.

(En langs een dermatoloog te gaan)
1000054482.jpg

Terug
Naar boven