Regel het maar vast.Als je nog 1x 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt stuur ik het leger op je af.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Regel het maar vast.Als je nog 1x 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt stuur ik het leger op je af.
Hier hetzelfde op baardgebied.Normaal trimt me vriendin me baard elke 3/4 dagen, maar ronde overgeslagen en dan oogt het direct alsof ik die hamster ben van de appie.
Gelukkig nog iemand die zich irriteert aan het gebruik van woorden in de vorm van een bezittelijk voornaamwoord....terwijl ze het niet zijn!Als je nog 1x 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt stuur ik het leger op je af.
Stuur ze maar alvast mijn kant op, liefst alleen de aantrekkelijke soldaat poezen.Als je nog 1x 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt stuur ik het leger op je af.
De gemiddelde persoon uit brabant snapt daar geen kut vanGelukkig nog iemand die zich irriteert aan het gebruik van woorden in de vorm van een bezittelijk voornaamwoord....terwijl ze het niet zijn!
Net als dat mensen zeggen:" kijk hier is! “ en dan bedoelen ze " kijk hier eens"
Niet tegen jou bedoeld @ak
Straks zoek ie mie nog op....
Respect
Als je nog 1 keer ergeren en irriteren door elkaar haalt, stuur ik de majoor op je af.Gelukkig nog iemand die zich irriteert aan het gebruik van woorden in de vorm van een bezittelijk voornaamwoord....terwijl ze het niet zijn!
Net als dat mensen zeggen:" kijk hier is! “ en dan bedoelen ze " kijk hier eens"
Niet tegen jou bedoeld @ak
Straks zoek ie mie nog op....
Respect
Jij bent gewoon ergerlijk irritantAls je nog 1 keer ergeren en irriteren door elkaar haalt, stuur ik de majoor op je af.
Ok ik ben schuldig, ik beken, ik ga met de majoor mee....ze zei 't zelf...Stuur ze maar alvast mijn kant op, liefst alleen de aantrekkelijke soldaat poezen.
Onderstaand een vb als referentie;
![]()
Ik ben ook jaloers op zijn biceps, maar dat is geen reden om zo onaardig te zijn!
![]()
Eventjes gaan flexen in de kledingszaak vanwege de goede lichtinval
Gelukkig ook tandenpoetsen zo te zien en niet vergeten te flossen!!!
Is dit in Reinier van Arkel?
Nu weet ik waarom vrouwen zolang doen in de kledingszaak.