Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Enige* en ik wacht nog steeds op een lijstje van 10 kwaaltjes waar ik dit jaar last van heb gehad.
Kom je hier niet mee of zijn het allemaal leugens (wat wel moet want je kunt niet tot 10 komen zonden), moet je vooral je bek houden.
Rustig aan poes, niet iedereen heeft 24/7 tijd doordat ze niet werken!

Dit is mijn laatst gemaakt foto.
IMG_1200.jpeg

Nice maar dat gaat je dus lukken?

De Boys op het forum zijn de laatste tijd wat droeviger dan voorheen. Er is veel gebeurt en het zijn zware tijden.

Ik dacht misschien kunnen jullie met de girls een leuke collage maken in deze pose om de jongens op dit forum wat op te vrolijken.

Zodat iedereen maandag weer fris naar het werk kan👍.

Het mag naar mijn inbox Dan kan ik er mschn ook een leuke kerstkaart van maken😘

Je bent een volwassen man. Stop nou eens met constant dezelfde persoon treiteren. Was je vroeger op school ook zo'n pestkop?
Ik mag mijn mening geven wat ik ergens over denk en wat iemand anders daarvan vind heb ik eigenlijk geen interesse in.

Dat sommige hier zo gepikeerd worden door een online forum laat meteen zien dat ze in het dagelijks leven nog onstabieler zijn dan @royboyiron ex vriendin.

Ik mag mijn mening geven wat ik ergens over denk en wat iemand anders daarvan vind heb ik eigenlijk geen interesse in.

Dat sommige hier zo gepikeerd worden door een online forum laat meteen zien dat ze in het dagelijks leven nog onstabieler zijn dan @royboyiron ex vriendin.
Mening geven mag, die geef ik ook weleens. Maar dit is niet een mening. Je tagt zonder aanleiding iemand en verzint feiten, ik lees nergens een mening.

Nice maar dat gaat je dus lukken?

De Boys op het forum zijn de laatste tijd wat droeviger dan voorheen. Er is veel gebeurt en het zijn zware tijden.

Ik dacht misschien kunnen jullie met de girls een leuke collage maken in deze pose om de jongens op dit forum wat op te vrolijken.

Zodat iedereen maandag weer fris naar het werk kan👍.

Het mag naar mijn inbox Dan kan ik er mschn ook een leuke kerstkaart van maken😘
Ik herinner me vaag iets met een flubberkont😘

Wat gaan ‘de boys’ dan als tegenprestatie doen? We kunnen eventueel een dickpic collage met username maken, zomaar een ideetje.

Wat gaan ‘de boys’ dan als tegenprestatie doen? We kunnen eventueel een dickpic collage met username maken, zomaar een ideetje.
Ik heb geen groothoeklens, dus dat gaat niet in beeld passen helaas.

Kan ik mijn nick wijzigen in ‘ Blanke n*ger ‘ ?

Ja maar ik weet gewoon dat velen op je logje zitten te gluren omdat ze je kont wel zien zitt.. uuh ik bedoel ze benieuwd zijn naar je laatste PR en of de kippen nog hebben gelegd😘😘

Tegenprestatie is er niet, we willen graag terug naar vroegere tijden. Toen vonden jullie het allemaal prima. Jullie stonden zij aan zijn met ons toen we de katoenplantages overheersten. En er werd nooit geklaagd over een stukje onderdrukking. Dus even niet zo moeilijk maken allemaal.

Tegenprestatie bah

PS: zijn genoeg vollere konten connoisseurs.

Laatst bewerkt:

Sorry, de mijne is te groot voor op een 6,7 inch smartphone scherm te laten zien.

Terug
Naar boven