AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Heb nog een oude leica liggen. Daar past de kont van Erica terpstra nog op. En in vol detail jonguh! Elke haar, ader word vastgelegd.

106.6 gem (+0.2)
Wil ook eigenlijk niet veel meer aankomen pw, 1kg pm is voldoende.

IMG_6226.jpeg

Je acne wordt nog niet veel beter of wel
Week 5/6 vd cruise, dus het kan nog wel enkele weken duren maar het is zeker minder toz van piek. Aankomende blast word stack wel aangepast om te kijken of ik wellicht gevoeliger ben voor het een en ander.
Ik verwacht zelf dat het maandelijks afneemt en dat het nog in zijn geheel wegtrekt komende maanden.

Week 5/6 vd cruise, dus het kan nog wel enkele weken duren maar het is zeker minder toz van piek. Aankomende blast word stack wel aangepast om te kijken of ik wellicht gevoeliger ben voor het een en ander.
Ik verwacht zelf dat het maandelijks afneemt en dat het nog in zijn geheel wegtrekt komende maanden.
Vergis je echt niet in de soort olie van gear man, allergische reactie op bepaalde olie was bij mij dus echt de ramp

• Like
Waarderingen: AK
Vergis je echt niet in de soort olie van gear man, allergische reactie op bepaalde olie was bij mij dus echt de ramp
Dat wilde ik dus ook gaan testen, want heb laatste cycle 2 nieuwe merken gedraaid en 1 vd 2 wil ik dus aankomende cycle eruit halen.

Zou je wel zeggen, maar zit in cruise en prik al weken geen delts meer glutes only momenteel.
Schouderkopen hebben dat allebei dat die een bolling hebben, doet ook voor de rest ook geen pijn. Denk dat een verdwaalde tricep spier daar zit, want die ronding kom ik tekort op de triceps 🤷

Zou je wel zeggen, maar zit in cruise en prik al weken geen delts meer glutes only momenteel.
Schouderkopen hebben dat allebei dat die een bolling hebben, doet ook voor de rest ook geen pijn. Denk dat een verdwaalde tricep spier daar zit, want die ronding kom ik tekort op de triceps 🤷
doe s skullcrushers

• Like
Waarderingen: AK
Doe ze ook wel ez curl stang en vrij “licht” 35kg voor 15/20 reps.
DB overhead ext met 2 handen doe ik ook, dus veel oefeningen die niet “optimaal” zijn ivm kabels constant spanning blablab
Goeie rear delt wel, wat doe je daarvoor?
Rear delt cross cable fly, licht gewicht, 20/25 reps, 2 sets pw. Train wel alles tot falen en met sommige oefeningen waaronder deze doe ik laatste paar reps beetje momentum gebruiken.

Terug
Naar boven