royboyiron
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3.813
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
majoor!!!Sorry, de mijne is te groot voor op een 6,7 inch smartphone scherm te laten zien.
Je acne wordt nog niet veel beter of wel106.6 gem (+0.2)
Wil ook eigenlijk niet veel meer aankomen pw, 1kg pm is voldoende.
![]()
Week 5/6 vd cruise, dus het kan nog wel enkele weken duren maar het is zeker minder toz van piek. Aankomende blast word stack wel aangepast om te kijken of ik wellicht gevoeliger ben voor het een en ander.
Vergis je echt niet in de soort olie van gear man, allergische reactie op bepaalde olie was bij mij dus echt de rampWeek 5/6 vd cruise, dus het kan nog wel enkele weken duren maar het is zeker minder toz van piek. Aankomende blast word stack wel aangepast om te kijken of ik wellicht gevoeliger ben voor het een en ander.
Ik verwacht zelf dat het maandelijks afneemt en dat het nog in zijn geheel wegtrekt komende maanden.
Dat wilde ik dus ook gaan testen, want heb laatste cycle 2 nieuwe merken gedraaid en 1 vd 2 wil ik dus aankomende cycle eruit halen.Vergis je echt niet in de soort olie van gear man, allergische reactie op bepaalde olie was bij mij dus echt de ramp
Mischien nog likje pump & pose in die triceps?2x pw arm dayyyyy
D handles, zware curls, v bar pushdown
![]()
@Schwarzeneggertje jou dagen zijn geteld als dbb koning van de biceps, ik kom eraan!
Kan niet alles mee hebben he!
Je hoofd is iig al 2x zo groot als dat van mij, nu nog die biceps!2x pw arm dayyyyy
![]()
@Schwarzeneggertje jou dagen zijn geteld als dbb koning van de biceps, ik kom eraan!
Nog ff en je hebt elke dag een flex foto van me biceps in je dm dat ik de nieuwe bicep koning hier ben 🤌Je hoofd is iig al 2x zo groot als dat van mij, nu nog die biceps!
Dan ga ik zelf ook mijn triceps trainen.Nog ff en je hebt elke dag een flex foto van me biceps in je dm dat ik de nieuwe bicep koning hier ben 🤌
2x pw arm dayyyyy
![]()
@Schwarzeneggertje jou dagen zijn geteld als dbb koning van de biceps, ik kom eraan
2x pw arm dayyyyy
![]()
Zou je wel zeggen, maar zit in cruise en prik al weken geen delts meer glutes only momenteel.
doe s skullcrushersZou je wel zeggen, maar zit in cruise en prik al weken geen delts meer glutes only momenteel.
Schouderkopen hebben dat allebei dat die een bolling hebben, doet ook voor de rest ook geen pijn. Denk dat een verdwaalde tricep spier daar zit, want die ronding kom ik tekort op de triceps 🤷
Goeie rear delt wel, wat doe je daarvoor?2x pw arm dayyyyy
![]()
Hard work pays off. Die onderarm groeit ook flink mee💪2x pw arm dayyyyy
![]()
Doe ze ook wel ez curl stang en vrij “licht” 35kg voor 15/20 reps.
Rear delt cross cable fly, licht gewicht, 20/25 reps, 2 sets pw. Train wel alles tot falen en met sommige oefeningen waaronder deze doe ik laatste paar reps beetje momentum gebruiken.