AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Welke omtrek moet je bovenarm (Biceps Triceps) hebben om "groot" te zijn dan? 40+? 50+?

bw / lengte / bf% is wel belangrijk om te vermelden als iemand zijn armomtrek roept.
Iedereen kent wel die dikke oma met 50+ cm armen en triceps als een malle, maar dat hoef ik ook weer niet.

Vanaf 40cm met enigszins normaal bf% dat je abs hebt is al ver boven gemiddeld.

Het gemiddelde op dbb is 50cm, alhoewel ik niemand ze zie posten maar wel roepen.

Doe ze ook wel ez curl stang en vrij “licht” 35kg voor 15/20 reps.
DB overhead ext met 2 handen doe ik ook, dus veel oefeningen die niet “optimaal” zijn ivm kabels constant spanning blablab

Rear delt cross cable fly, licht gewicht, 20/25 reps, 2 sets pw. Train wel alles tot falen en met sommige oefeningen waaronder deze doe ik laatste paar reps beetje momentum gebruiken.
35kg is voor beginners.

Meer dan 45cm koud. Ik had een paar jaar geleden 49cm met pomp, probeer ik nu weer te bereiken. Toen was ik veel sterker, maar nu weet ik beter hoe ik moet trainen.
Maar als je nu weet hoe je beter moet trainen, waarom zijn je armen dan nog niet minimaal 49cm? Laat staan 55cm...

Oink 🐷

Bijlagen

• IMG_3608.jpeg
    IMG_3608.jpeg
    175,4 KB · Weergaven: 151
  • IMG_3609.jpeg
    IMG_3609.jpeg
    164,3 KB · Weergaven: 150
20240416_174358.jpg
IMG-20240415-WA0027.jpeg

Enkele maanden in cruise gezeten door een rot blessure. Fysio en BPC157 ingezet en de klachten zijn zo goed als weg. Nu op 3750kcals en kunnen we de intensiteit weer opvoeren in de trainingen en cut afmaken.
Gewicht rond de 100kg.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven