- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Groter dan die van @Schwarzeneggertje!Welke omtrek moet je bovenarm (Biceps Triceps) hebben om "groot" te zijn dan? 40+? 50+?
45cmWelke omtrek moet je bovenarm (Biceps Triceps) hebben om "groot" te zijn dan? 40+? 50+?
@Schwarzeneggertje nu wil ik de omtrek van jouw bovenarm weten.....misschien heb ik dan een doel in dit leven.
13,5
Dus toch zoals een jongere met een kapmes in z'n joggingbroek...
35kg is voor beginners.Doe ze ook wel ez curl stang en vrij “licht” 35kg voor 15/20 reps.
DB overhead ext met 2 handen doe ik ook, dus veel oefeningen die niet “optimaal” zijn ivm kabels constant spanning blablab
Rear delt cross cable fly, licht gewicht, 20/25 reps, 2 sets pw. Train wel alles tot falen en met sommige oefeningen waaronder deze doe ik laatste paar reps beetje momentum gebruiken.
Spillepoot.
Meer dan 45cm koud. Ik had een paar jaar geleden 49cm met pomp, probeer ik nu weer te bereiken. Toen was ik veel sterker, maar nu weet ik beter hoe ik moet trainen.@Schwarzeneggertje nu wil ik de omtrek van jouw bovenarm weten.....misschien heb ik dan een doel in dit leven.
Ik ga morgen mijn bovenarm meten en dan laat ik 't hier ook weten.Meer dan 45cm koud. Ik had een paar jaar geleden 49cm met pomp, probeer ik nu weer te bereiken. Toen was ik veel sterker, maar nu weet ik beter hoe ik moet trainen.
Maar als je nu weet hoe je beter moet trainen, waarom zijn je armen dan nog niet minimaal 49cm? Laat staan 55cm...Meer dan 45cm koud. Ik had een paar jaar geleden 49cm met pomp, probeer ik nu weer te bereiken. Toen was ik veel sterker, maar nu weet ik beter hoe ik moet trainen.
Hebben we het nu over de been omtrek?
Nee, geen van de 3 benen in dit geval.