Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Dude echt? Je bent niet de "be all end all" van bodybuilding hoor. Je bent gewoon een gast die grammen AAS nodig heeft om er een beetje buff uit te zien maar in een degelijke gym met wat daadwerkelijke buffels val je niet op. En dat is niet alleen om je lengte.
Hij is met 1m80 best lang voor een bber.

Permanenten hart en lever schade. 26 jaar en jaren “onwetend/dom” gekuurd, nooit iets laten meten qua bloed/hart of zelfs glucose/bloeddruk.
Denk dat meerdere hier hem wel kennen en bekend zijn met het verhaal.

Wat een toeval dat iemand dan hier 1 uur lid is en direct daarop post en me prive naam al kent!
Uiteraard zal het een volledige nieuwkomer zijn en geen kloon, geen twijfel mogelijk.

Permanenten hart en lever schade. 26 jaar en jaren “onwetend/dom” gekuurd, nooit iets laten meten qua bloed/hart of zelfs glucose/bloeddruk.
Denk dat meerdere hier hem wel kennen en bekend zijn met het verhaal.

Wat een toeval dat iemand dan hier 1 uur lid is en direct daarop post en me prive naam al kent!
Uiteraard zal het een volledige nieuwkomer zijn en geen kloon, geen twijfel mogelijk.

Hij heeft in 1 uur wel meer zinnigs gezegd dan anderen in 10 jaar hier.

Ik denk trouwens dat het de reïncarnatie van Tall and Small is. Goeie gast was dat wel.

Ik denk dat ik mensen dan op het verkeerde been ga zetten doordat niemand verder leest dan de doseringen en denkt dat al het andere werk niet belangrijk is. Men ziet de shape, leest wat ervoor gebruikt is en denkt “ik ga het ook doen!”, niet wetend wat er allemaal meer bij komt kijken en dat met deze doseringen je gewoon serieus met je gezondheid loopt te spelen mits je niet alles nauwlettend bijhoud en laat controleren.

Doseringen van 500mg test pw, eerlijk is eerlijk je gaat niet dood. Ga je meer gebruiken om je maximale potentie te behalen dan zou ik toch je gezondheid nauwlettend in de gaten houden. Mensen hier kuren zelfs zonder health supps, bloeddruk meten hoeft niet en bloedwaardes controleren -> voel me goed dus zal wel goed zijn.

Ik kan daarom niet volledig transparant meer zijn, niet dat ik het niet wil, maar uit bescherming voor de onwetende.
Je komt wel arrogant over met post… Ben het zeker met je eens op veel onderdelen, maar gasten als pleister etc vroeger die op echt hoge doseringen ging en elke foto een meter breder was waren voor veel beginners misschien een slecht voorbeeld.

Denk eerder dat je geen zin heb in het commentaar op je (hoogte) gebruik en dat begrijp ik beter dan je laatste alinea.

Maar goed je bent lekker bezig en dat is het belangrijkste toch?

Persoonlijkheid kun je wat van vinden, maar vind 't wel zielig om in een foto topic iemand te gaan bashen.
Vind zelf dat AK overigens een beter fysiek heeft dan menig (andere) AAS gebruiker.

Laatst bewerkt:
Persoonlijkheid kun je wat van vinden, maar vind 't wel zielig om in een foto topic iemand te gaan bashen.
Vind zelf dat AK overigens een beter fysiek heeft dan menig AAS gebruiker.
Mee eens, alleen wordt hij niet gebashed vanwege zijn foto's maar vanwege zijn verhaal.

No offence

Start shape blast;

IMG_6442.jpeg

Test
Npp
Primo

Lantus
Nova rapid PWO/POST

Aromasin
Proviron
Oxy PWO

Gh
L carnitine

Stack design om eetlust maximaal te houden aangezien je niet groeit op sla en appels en er ongekend veel gegeten gaat worden. Doseringen vul zelf maar in, Bw/kcal idem dito houd het liever voor mezelf.

Kwaliteit boven kwantiteit, maw slow and steady zodat ik 4ever wederom in een bulk kan blijven en eindelijk massive AF ga worden. Zal om de paar weken een shape update doen zodat men nog ziet dat ik leef. Groetjes aan je moeder.
Bekijk bijlage 622740
Netjes man

• Heart
Waarderingen: AK
Ik denk dat ik mensen dan op het verkeerde been ga zetten doordat niemand verder leest dan de doseringen en denkt dat al het andere werk niet belangrijk is. Men ziet de shape, leest wat ervoor gebruikt is en denkt “ik ga het ook doen!”, niet wetend wat er allemaal meer bij komt kijken en dat met deze doseringen je gewoon serieus met je gezondheid loopt te spelen mits je niet alles nauwlettend bijhoud en laat controleren.

Doseringen van 500mg test pw, eerlijk is eerlijk je gaat niet dood. Ga je meer gebruiken om je maximale potentie te behalen dan zou ik toch je gezondheid nauwlettend in de gaten houden. Mensen hier kuren zelfs zonder health supps, bloeddruk meten hoeft niet en bloedwaardes controleren -> voel me goed dus zal wel goed zijn.

Ik kan daarom niet volledig transparant meer zijn, niet dat ik het niet wil, maar uit bescherming voor de onwetende.
Kun je dat niet opvangen met een disclaimer in je openingspost? "Dit is geen beginnerskuurtje!!!" Gevolgd door een lijst aan voorzorgsmaatregelen die je neemt om de risico's binnen de perken te houden?

Terug
Naar boven