MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Bezoekers in dit topic

IMG-20240423-WA0004.jpg

Hoe is de sfeer in de gym's daar? Doet iedereen z'n eigen ding of wordt er veel onderling gepraat? Eigenlijk ben ik benieuwd naar de eventuele verschillen tussen daar en hier, maar dat is nogal lastig aangezien het hier ook per sportschool sterk verschilt.
En hoe zijn de fysieks daar in de gym? Veel obesi of juist monsters?

Hoe is de sfeer in de gym's daar? Doet iedereen z'n eigen ding of wordt er veel onderling gepraat? Eigenlijk ben ik benieuwd naar de eventuele verschillen tussen daar en hier, maar dat is nogal lastig aangezien het hier ook per sportschool sterk verschilt.
De gyms waar ik hier ben is vergelijkbaar met de gym waar ik in Nederland train. Mensen kennen elkaar. Je kunt je telefoon en autosleutels gewoon midden in de gym laten liggen want iedereen vertrouwt elkaar. Gewichten worden opgeruimd, mensen respecteren elkaar en verder niet te veel regels. Hiphop of hard rock. Er wordt serieus getraind en na mn training maak ik wel even een praatje met mensen. Sfeer relaxed. Hier is het wel meer oldskool, dus meer metaal in plaats van al die moderne apparaten.

Geen Basic Fit dus. Dat soort gyms heb je hier wel (Planet Fitness, LA Gym).

En hoe zijn de fysieks daar in de gym? Veel obesi of juist monsters?
Verschilt. Monsters valt wel mee. Wel wat mensen die vrij obees zijn, maar in de hardcore gyms niet zo veel. Wel relaxed dat er vanaf 5 uur s ochtends bezetting achter de balie zit, dus ik kan mooi voor werk trainen.

Verschilt. Monsters valt wel mee. Wel wat mensen die vrij obees zijn, maar in de hardcore gyms niet zo veel. Wel relaxed dat er vanaf 5 uur s ochtends bezetting achter de balie zit, dus ik kan mooi voor werk trainen.
Woon jij in de VS?

Back
Naar boven