- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch beste quads man.![]()
Voor het eerst in weeeken normaal / pijnvrij quads kunnen doen. Kracht (voor zover ik die had) helemaal weg, benen ook best een beetje gedownsized. Maar dat komt wel snel terug mits pijnvrij.
Thanks man. Dieet gaat heel goed, training uitstekend. Roids hou ik rustig, 500 test nu, dalijk 400 mast erbij. 22 september de nbbf classic doen in Zeist. Op mn Facebook (Odin Jebediah) staat openbaar mn progressie 😉
Vet valt wel mee. Mooi appartement trouwens.Ben een beetje vettig op dit moment van teveel poffertjes dus hier zijn mijn delts met tshirt
![]()
Gaat de goede kant op man! Ga zo door 💪Ben een beetje vettig op dit moment van teveel poffertjes dus hier zijn mijn delts met tshirt
![]()
Looking huuuge 💪
Ow damn die zag ik even niet aankomen.
Als terminale acne je ding is.AK ziet er beter uit, en kijkt niet zo verrot boos altijd.
Als je dan elke dag een foto moet posten, lach er dan bij, laat op z'n minst zien dat je het zelf leuk vind.
Goed bezig maat 💪🏼Startpunt mini-cut 79,0kg weegkemiddelde een paar weken geleden. Zal zo af en toe is een update posten 👌🏻
![]()
![]()
![]()
Goed man![]()
Tanktops kwamen gisteren binnen. Even spiegel check tijdens powercage workout om te kijken of ik wel beast mag dragen. Heb mezelf voordeel van de twijfel gegeven.. 😂
Sinds wanneer heb jij zulke volle pecs? Goed bezig.