Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Laat die jongen met rust man. of hij nu foto's spamt of AK, dat maakt toch geen F uit !

Laat die jongen met rust man. of hij nu foto's spamt of AK, dat maakt toch geen F uit !
AK ziet er beter uit, en kijkt niet zo verrot boos altijd.
Als je dan elke dag een foto moet posten, lach er dan bij, laat op z'n minst zien dat je het zelf leuk vind.

AK ziet er beter uit, en kijkt niet zo verrot boos altijd.
Als je dan elke dag een foto moet posten, lach er dan bij, laat op z'n minst zien dat je het zelf leuk vind.
Kijk niet zo boos, ik wordt er bang van.
elke dag een foto plaatsen heeft ook weinig nut, er veranderd zeer weinig in 1 dag. of dat AK was of niet. maar hij is er vrij in natuurlijk, er zijn geen regels aan verboden hoe vaak je een foto mag posten hier, en eigen topic heeft ie al

elke dag een foto plaatsen heeft ook weinig nut, er veranderd zeer weinig in 1 dag. of dat AK was of niet. maar hij is er vrij in natuurlijk, er zijn geen regels aan verboden hoe vaak je een foto mag posten hier, en eigen topic heeft ie al
Als hij 3 foto's in 24u plaatst, mag ik er toch iets van vinden?

De jongen moet doen waar hij zich goed bij voelt. Maar ik vind het gewoon niet zo respectvol om te doen alsof het oké is, puur uit medelijden omdat hij een beperkingen heeft.

Leven en laten leven.

Laat jij dan op zijn minst eens één foto van jezelf zien.

Is je fysiek net zo kurkdroog als je vagijn?
Omdat je het zo lief vraagt :heart:

1000047466.jpg

In b4 "Het-laatst-genomen
-foto-met-vriendinnen-topic".

Terug
Naar boven