Chans
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2.022
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 65kg
Ik kan en wil dat niet eens evenaren😜Post eerst maar eens aan naakte badkamer selfie 🤳 😌
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan en wil dat niet eens evenaren😜Post eerst maar eens aan naakte badkamer selfie 🤳 😌
Geef het een Chans. 😌
alleen als we samen gaan shoppen
Jij bent er weer als de kippe bij hè hahaha 😘
Jij bent er weer als de kippe bij hè hahaha 😘
IK WIL VRIENDINNEN ZIJN MET JULLIE ALLEMAAAAAL❤️
Zou daar nog maar eens een nachtje over slapen als ik jou was.Jij bent er weer als de kippe bij hè hahaha 😘
Zou het aan de pillen voor de rug liggen 🤣
Bedoelde daarmee ook jullie!! Niet die twee bazige cheerleaders🤓Zou daar nog maar eens een nachtje over slapen als ik jou was.
Een peuk/sigaret in Duitsland
lees kiepe, das brabants voor kippen, weet je toch wel?
Stiekem hou je daar van, geef maar toeBedoelde daarmee ook jullie!! Niet die twee bazige cheerleaders🤓

Hahaha
is dat niet kipfe of is dat blowen
Ein Jonko 🤣
ein tuutefluute
ein Hurenhorn
Jij bent anders ook behoorlijk van de partij. 😉Jij bent er weer als de kippe bij hè hahaha 😘
Hahaha ssssst (zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten). 😘
Ik vind het geweldig om te zien hoe gedreven en succesvol je bent, Respect4 weken post show update. Gewicht 109,8.
Deze week wat lichter geworden ook wat scherper. Dinsdag 11 juni ga ik voor 2,5 week Italië. Dan als ik terug kom zal ik maandag 1 juli met de blast en off season beginnen. Voor nu is het dus gewoon nog beetje shape vasthouden.
![]()
![]()
![]()