- Waardering
- 32.594
- Massa
- 160kg
Voel je vrij om een update te doen hoe jou shape erbij staat.Ik weet even niet of ik in laatst genomen foto topic ben of jouw log
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voel je vrij om een update te doen hoe jou shape erbij staat.Ik weet even niet of ik in laatst genomen foto topic ben of jouw log
Zal morgen even een maken voor je <3Voel je vrij om een update te doen hoe jou shape erbij staat.
Dat was volgens mij met Danny Ghosen. 3 onderzoekt, sporten en spuiten. Die gast had inderdaad de deur naar de t*fus gemept, en liet zich injecteren door zen stiefvader. Was wel een lache docu toen. Kan hem zo online niet meer vinden.
Hahaha ja die was dat!!Dat was volgens mij met Danny Ghosen. 3 onderzoekt, sporten en spuiten. Die gast had inderdaad de deur naar de t*fus gemept, en liet zich injecteren door zen stiefvader. Was wel een lache docu toen. Kan hem zo online niet meer vinden.
Tnx man!![]()
Uitzending gemist van 3Onderzoekt op Nederland 3. Bekijk deze uitzending van "3Onderzoekt" dan nogmaals op Uitzendinggemist.net
Uitzending gemist | 3Onderzoekt, Sporten en spuiten op Nederland 3www.uitzendinggemist.net
Speciaal voor jou, goed gekeurd?Voel je vrij om een update te doen hoe jou shape erbij staat.
Abs, spiermassa, ik zeg summer ready 💪
Omdat hij elk dag deel een foto album hier in slingert anders.
Wel jammer dat de summer zelf nog niet ready is.
Omdat die anders elk topic vol knalt met totaal niet te volgen uitspraken en foto’s. Voor hem beste om in zijn eigen topic bezig te zijn. Hoop voor die jongen dat het ooit goed met hem komt 💪🏻
Respect🤗🤗
Hele goede startshapeBen nu 1 week terug van vakantie. Was 5kg afgevallen op vakantie. Zit nu weer 6kg bij in 1 week dus. Voedingschema is precies het zelfde als toen ik weg ging. Alleen ben vorige week wel begonnen met kuren. Houd meteen veel vocht vast dus me lichaam moet nog ff wennen denk ik. Gewicht vanochtend was 116,2kg.
![]()
![]()
![]()
Netjes man!!Ben nu 1 week terug van vakantie. Was 5kg afgevallen op vakantie. Zit nu weer 6kg bij in 1 week dus. Voedingschema is precies het zelfde als toen ik weg ging. Alleen ben vorige week wel begonnen met kuren. Houd meteen veel vocht vast dus me lichaam moet nog ff wennen denk ik. Gewicht vanochtend was 116,2kg.
![]()
![]()
![]()