- Waardering
- 7.579
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dure grap. Zeker als je de real deal hebt.
Valt mee tegenwoordig ;-)
En hoeveel geld je er voor over hebt😆
haha eens en uiteraard wat je te besteden hebt.
Dankje! Deze kende ik nog niet? Hoe moet ik het beter voelen lezen? Vlakker kwa emoties? Of juist vrolijker en energieke?![]()
Artikel Over Groeihormoon (HGH)
Groeihormoon: beoordeling: waarbij 1 het laagst en 5 het hoogst Krachttoename - 4 Gewichtstoename - 4 Vetverlies - 4 Bijwerkingen - 4 Behouden van de gains - 4 Bijwerkingen: Hypoglycemie als gevolg van verlaagde insuline-spiegels Abnormale bottengroei wat overingens niet veroorzaakt word door...forum.bodybuilding.nl
Laatste 🤗 hoewel ik door de hgh mij alleen vermoeider voel. Het energieker en vrolijker zou ik eerder in de hoek van AAS zoeken die er vaak bij genomen wordt. Ik speek uit ervaring 💪🏽🤣haha eens en uiteraard wat je te besteden hebt.
Dankje! Deze kende ik nog niet? Hoe moet ik het beter voelen lezen? Vlakker kwa emoties? Of juist vrolijker en energieke?
Haha ik heb vooral eerste 6 weken energie en kort slaap nodig. Nu sinds week op de Deca elke ochtend wakker om 05.30 uur. Was ik vaak al vanwege de kids, maar nu wordt ik niet meer wakker van hun🤣Laatste 🤗 hoewel ik door de hgh mij alleen vermoeider voel. Het energieker en vrolijker zou ik eerder in de hoek van AAS zoeken die er vaak bij genomen wordt. Ik speek uit ervaring 💪🏽🤣
Ga je er ook slin naast zetten?Haha ik heb vooral eerste 6 weken energie en kort slaap nodig. Nu sinds week op de Deca elke ochtend wakker om 05.30 uur. Was ik vaak al vanwege de kids, maar nu wordt ik niet meer wakker van hun🤣
Als mijn gh binnen is ga ik voor, relatief, langere tijd het uitproberen. Twijfel alleen nog over moment van zetten, omdat er zoveel over geschreven is. Train vrijwel tussen de middag en heb minimaal 1 dag in de week dat ik niet op dezelfde tijd kan zetten. De rest werk ik thuis en dan wel :-)
Keuzes keuzes keuzes :-)
Ja ik nu ook en er ontbreken ook veel belangrijke dingen.. het was even om de vraag te beantwoorden van Spambod
Maakt echt 0 uit in het totaal, de verschillen van GH timing op je netto spiermassa zijn niet eens benoemenswaardigTwijfel alleen nog over moment van zetten, omdat er zoveel over geschreven is. Train vrijwel tussen de middag en heb minimaal 1 dag in de week dat ik niet op dezelfde tijd kan zetten.\
Wanneer de exogene HGH er in knalt denkt je lichaam dat je in bed ligt en het is dan ook verstandig om even te gaan slapen omdat je natuurlijk groeit terwijl je rust.![]()
Artikel Over Groeihormoon (HGH)
Groeihormoon: beoordeling: waarbij 1 het laagst en 5 het hoogst Krachttoename - 4 Gewichtstoename - 4 Vetverlies - 4 Bijwerkingen - 4 Behouden van de gains - 4 Bijwerkingen: Hypoglycemie als gevolg van verlaagde insuline-spiegels Abnormale bottengroei wat overingens niet veroorzaakt word door...forum.bodybuilding.nl

Bespreek je dit soort gedachtes ook met je coach en wat zegt die dan? Je niveau van droogheid is volgens mij echt ongekend. Ik heb zoiets nog nooit gezien. Als je hiermee geen hoge ogen gooit, weet ik het ook niet meer. Succes komend weekend!Uiteindelijk wil je nog dieper gaan en heb ik het gevoel niet dat ik alles heb gegeven? Omdat het niet echt als prep aanvoelt.

Bespreek je dit soort gedachtes ook met je coach en wat zegt die dan? Je niveau van droogheid is volgens mij echt ongekend. Ik heb zoiets nog nooit gezien. Als je hiermee geen hoge ogen gooit, weet ik het ook niet meer. Succes komend weekend!![]()
Haha ja zeker en vast ! Maar die gedachten heb ik altijd wel hoor tijdens prep. Is gewoon ook door het verleden dat ik wel erg laag zat in kcal toen.
Ja fingers crossed 🤞.
Ik weet in iedergeval dat ik me niet 100% heb gegeven maar 200%. Het blijft natuurlijk een moment opname.
We zullen het zien.
Hoe voel je je eigenlijk op zo’n laag bodyfat in het algemeen?