XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Lag het niet enkel aan de mast vorige keer? Hoop voor je dat het dan geen littekens zijn geworden. Back pose zelf ziet er goed uit
Mast was wel waardoor het begonnen is, ook van een bepaald merk. Nu hetzelfde merk primo en het is wel aanzienlijk beter. Wellicht dat het op de foto erger oogt dan het is.

Ik behoor wel vaker tot de uitzondering 💁
Thats why we love you 😜

Ik deed halve tabjes roa voor een week na de mast en alles was zo weg. De side vielen dan ook reuze mee. Niet het beste goedje om te nemen, maar beter dan rug vol gaten als het te lang en heftig wordt ;-)

• Heart
Waarderingen: AK
Primo geeft me geen acné, mast nu net gestopt, omdat na recent stoppen van isotretinoine, nu de acné terugkomt

• Sad
Waarderingen: GruX
Sommige mensen gaan heerlijk op primo en TOTAAL niet lekker op mast (waaronder ik) en anderen juist precies andersom. Vage shit.

• Like
Waarderingen: GruX
Ik dacht ik doe maar weer is een inbody scan. Nog steeds 3% vet klopt ook wel lekker haha.
Linker been heb ik wel me Lies verrekt 4 weken terug dus dat kan wel kloppen dat linker been wat minder spiermassa heb nu.
IMG_3992.png

In mijn ogen een super fysiek voor op de wedstrijd volgende week.

Ben je er zelf ook tevreden over?

Uiteindelijk wil je nog dieper gaan en heb ik het gevoel niet dat ik alles heb gegeven? Omdat het niet echt als prep aanvoelt.

Nu ben benieuwd hoe en wat de laatste week vooral wedstrijd dag vind ik spannend. Ik wil ook niet teveel laden of verkeerd

Ben nu 1 week terug van vakantie. Was 5kg afgevallen op vakantie. Zit nu weer 6kg bij in 1 week dus. Voedingschema is precies het zelfde als toen ik weg ging. Alleen ben vorige week wel begonnen met kuren. Houd meteen veel vocht vast dus me lichaam moet nog ff wennen denk ik. Gewicht vanochtend was 116,2kg.

IMG_3988.jpeg
IMG_3979.jpeg
IMG_3976.jpeg
Hoe ziet je kuur eruit?

10iu m’n handen vallen er al vanaf op 4 💀

Terug
Naar boven