Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
komt omdat je alles natural doet natuurlijk. dan heb je nergens last van en gaat alles super makkelijk en voel je je super fit op zo'n laag vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
komt omdat je alles natural doet natuurlijk. dan heb je nergens last van en gaat alles super makkelijk en voel je je super fit op zo'n laag vetpercentage
Wat een geluk, mijn lichaam kraakt en piept al rond de 12% overal pijntjes.komt omdat je alles natural doet natuurlijk. dan heb je nergens last van en gaat alles super makkelijk en voel je je super fit op zo'n laag vetpercentage
Sarcasme knopkomt omdat je alles natural doet natuurlijk. dan heb je nergens last van en gaat alles super makkelijk en voel je je super fit op zo'n laag vetpercentage
Leeftijd RonWat een geluk, mijn lichaam kraakt en piept al rond de 12% overal pijntjes.
'T leven is niet eerlijk.
Laag testosterongehalte... denk ik. Tijd om het herstel te gaan ondersteunen. Of het vetpercentage te verhogen.
foto?Laag testosterongehalte... denk ik. Tijd om het herstel te gaan ondersteunen. Of het vetpercentage te verhogen.
Kan beter zorgen dat ik in de top 3 van de contest kom, en dan gelijk door naar de andriod kliniek.
Had je geen kleinere letters?
Neen hoor 😉 alles is prima met m'n waardes 😉Laag testosterongehalte... denk ik. Tijd om het herstel te gaan ondersteunen. Of het vetpercentage te verhogen.![]()
Kan beter zorgen dat ik in de top 3 van de contest kom, en dan gelijk door naar de andriod kliniek.
Niemand had t over jouw waarden

‘s ochtends nog wel een stijve ronnie in de onderbroek?Laag testosterongehalte... denk ik. Tijd om het herstel te gaan ondersteunen. Of het vetpercentage te verhogen.
Alleen als ik aan jou denk‘s ochtends nog wel een stijve ronnie in de onderbroek?

Oké 🫡
Het zal wel geen gepaste vraag zijn, maar heb jij hier wel eens informatie met betrekking tot jouw kuur gedeeld richting zo een wedstrijd? Ik ben er in ieder geval wel benieuwd naar, gezien het vast niet bij een kwart van een tabletje Anavar voor een viertal weken blijft.
Je creatinine valt reuze mee en vind deze zelfs wel wat laag. Dus nog harder pushen die trainingen van je.

Nog harder trainen?🤣🤣 ik ga echt tot het naadje en mijn coach pusht dan nog verder🤣 ga maar een keer mee 😆😆Je creatinine valt reuze mee en vind deze zelfs wel wat laag. Dus nog harder pushen die trainingen van je.![]()
Prolactine vind ik ook wel wat hoog. Neem je daar bescherming voor?
Groeihormoon is lekker.
Wat kost het je maandelijks? Doe maar bij benadering. @moderator dit is geen verscholen vraag voor wat die HGH kost.
Regelmatig met die lange getraind in Apeldoorn.Nog harder trainen?🤣🤣 ik ga echt tot het naadje en mijn coach pusht dan nog verder🤣 ga maar een keer mee 😆😆
Prolactine neem ik geen bescherming voor, caber lastig aan te komen op dit moment. Hgh noem ik geen prijs van maar als ik je zeg dat ik 25 kitjes van 100iu heb gehaald weet je wel ongeveer wat dat met de prijs doet!🤗
Het zal wel geen gepaste vraag zijn, maar heb jij hier wel eens informatie met betrekking tot jouw kuur gedeeld richting zo een wedstrijd? Ik ben er in ieder geval wel benieuwd naar, gezien het vast niet bij een kwart van een tabletje Anavar voor een viertal weken blijft.
Anabolengebruik is strafbaar in België toch? Dan zou ik daar op een openbaar forum ook niet over gaan uitweiden. Dit was haar antwoord in Het Belang van Limburg:
Bodybuilden staat al eens in een negatief daglicht als het gaat over het gebruik van anabolen. Dat zijn illegale, prestatieverhogende middelen die ervoor zorgen dat de spiermassa toeneemt. In de sport is het een vorm van doping. Panis blijft daar zo ver mogelijk van weg: “Bij mij staat gezondheid op nummer één, want je hebt maar een lichaam. Maar uiteindelijk maakt iedereen voor zichzelf uit wat hij al dan niet gebruikt.”
Ik ga er gemakshalve even van uit dat Pindakaas de "Panis" in het door jou geciteerde artikel is. Het artikel bevindt zich achter een betaalmuur zie ik dus ik kan niets zeggen over de rest, maar ik vraag me wel af waarom iemand de publiciteit opzoekt door middel van een krantenartikel en vervolgens niet bepaald eerlijk is in haar verhaal.Anabolengebruik is strafbaar in België toch? Dan zou ik daar op een openbaar forum ook niet over gaan uitweiden. Dit was haar antwoord in Het Belang van Limburg: