- Waardering
- 20.609
- Lengte
- 1m65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat is makkelijker. Maar dan gaat de kwaliteit achteruit. Dus maak altijd 3 foto’s en 1 filmpje van alle poses en die stuur ik op naar me coach.Is een filmpje maken en daar screenshots uit halen, niet veel makkelijker dan een Bluetooth clicker?
#peeled
#shredded 🙏Jazeker, zal ook de rest bijvoegen zijn screenshots van video
Kan en moet nog beter. Maar ik volg 💣
Sowieso prachtig fysiek ❤️Jazeker, zal ook de rest bijvoegen zijn screenshots van video
Bedankt 😁 easy
Talk to the hand🤣✋
Ik vraag het tenminste nog, jullie watjes niet.
Ban voor jou of voor haar?Ik vraag het tenminste nog, jullie watjes niet.
@K82 pas op met je postgedrag dat je vrouw niet meeleest, de mijne wou een ban voor het Geile Hanenhok aanvragen 😂🤣😂

Wat denk je dikkie van me. ❤️
Vind de doorkijk tussen armen/lats mooier als dat dicht is, maar op advies kon ik beter deze houding aannemen zodat het breder oogt. Sta nu ook iets “rechter” ipv bovenlichaam naar achter.
Vind de doorkijk tussen armen/lats mooier als dat dicht is, maar op advies kon ik beter deze houding aannemen zodat het breder oogt. Sta nu ook iets “rechter” ipv bovenlichaam naar achter.
![]()
Nope, maar het vele eten en de blast heeft er wel een deel mee te maken. Maak me er niet zo druk om, in cruise ruim ik de rommel wel weer op.
Nope, maar het vele eten en de blast heeft er wel een deel mee te maken. Maak me er niet zo druk om, in cruise ruim ik de rommel wel weer op.