Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Dat zou hij nogsteeds moeten doen. Zoveel is er dus niet verandert voor hemDat telt niet, in jouw tijd sleepte je de vrouwen gewoon aan de haren naar je grot
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou hij nogsteeds moeten doen. Zoveel is er dus niet verandert voor hemDat telt niet, in jouw tijd sleepte je de vrouwen gewoon aan de haren naar je grot
Hij kan dat, met zijn biceps!Dat zou hij nogsteeds moeten doen. Zoveel is er dus niet verandert voor hem
volgens mij spreekt er iemand uit ervaring🤣🤣🤣Dat paarse ding in het kastje is voor klismas toch? Dacht dan bleekt hij hem waarschijnlijk ook wel
🤣ohh haha nu zie ik het. klismas en vaginale douches. of maakt jou vrouw nooit haar vagina schoon?
Busted
ff 1000kcal erbij.ja dat weet ik. Heeft niks met geen vertrouwen te maken? Was gebak thuis gehaald en had 2 gebakjes op. Op werk lag er een pak koek en paar koekjes gegeten. Dat was het vond het moeilijk om te laten staan. Gelukkig ben ik geen robot en ook maar mens. Maar nogmaals niks met geen vertrouwen te maken.

Want jij heb nog nooit iets buiten je dieet om gegeten?
No worries dat is één van de seniele forum opa´s.Want jij heb nog nooit iets buiten je dieet om gegeten?

Worden er telkens meer 😝
Met een cheatmeal zeker. Maar geen 1000kcal aan gebak en koek. 🤪Want jij heb nog nooit iets buiten je dieet om gegeten?
Als ik je foto’s bekijk ziet dat er anders uit😜Met een cheatmeal zeker. Maar geen 1000kcal aan gebak en koek. 🤪
Behoor jij ook al tot de senielen ?Is Mac Donalds wel goedgekeurd als cheat, want daar ben ik wel eens te vinden….
Steeds meer hebben er op jonge leeftijd al last van 😉
Het GGZ niveau valt de laatste tijd best meeSteeds meer hebben er op jonge leeftijd al last van 😉
Ik zie de hele DSM-5 voorbijkomen.
Jij raakt er aan gewend.
Blending in 😅
Kan je mij diagnostiseren?