MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Zo, de vrouw is ook bijna klaar met cutten dus ik kan de cut af gaan maken. Met een week of 4 verwacht ik wel klaar te zijn. Hopelijk ontwikkel ik geen eetstoornis in de tussentijd🤡 Tot over een maand.
20240716_174527.jpg
20240716_174627.jpg

Zo, de vrouw is ook bijna klaar met cutten dus ik kan de cut af gaan maken. Met een week of 4 verwacht ik wel klaar te zijn. Hopelijk ontwikkel ik geen eetstoornis in de tussentijd🤡 Tot over een maand.
20240716_174527.jpg
20240716_174627.jpg
Ziet er goed uit man, je traint in Roosendaal dacht ik dat je ooit gezegd had toch?

Ziet er goed uit man, je traint in Roosendaal dacht ik dat je ooit gezegd had toch?
Ziet er goed uit is relatief maar thanks iig.

Roosendaal idd. "De bodybuilder" . Trainen met max 5 a 6 man tegelijk hierzo. Leuke gym, hardcore. allemaal Roosendalers en bekenden of oude bekenden van elkaar. Zou niet in een big gym oid kunnen trainen, als het niet nodig is.

Ziet er goed uit is relatief maar thanks iig.

Roosendaal idd. "De bodybuilder" . Trainen met max 5 a 6 man tegelijk hierzo. Leuke gym, hardcore. allemaal Roosendalers en bekenden of oude bekenden van elkaar. Zou niet in een big gym oid kunnen trainen, als het niet nodig is.
Zeker relatief maar volgensmij weet jij vrij goed waar je mee bezig bent in tegenstelling tot een hoop mensen hier 😅 Gym klinkt lekker man, werk zelf in Roosendaal maar train bij een andere gym onderweg naar huis, ben zelf ook niet van de Big Gym/Basic Fit enzo

Zeker relatief maar volgensmij weet jij vrij goed waar je mee bezig bent in tegenstelling tot een hoop mensen hier
Ik doe mn best maar heb mn prios verlegd van zo groot mogelijk en alles ervoor laten in mn leven naar een goeie balans tussen alle aspecten in mn leven. Uiteraard in een cut of bulkfase dan ligt de focus wat meer op BB, dat heb je dan ook wel nodig.
Ga binnekort ook een beetje (sprint)wielrennen en een vechtsport erbij doen etc. Heb ook geen wedstrijdambities en ben langzaam naar de 37 aan het gaan dus het moet allemaal sustainable blijven voor de lange termijn. Als ik ooit 105/110kg en 10/ 12% mag zijn dan vind ik het wel prima, denk ik, hoop ik🤡

Laat is wat filmpjes zien dan ik ben nu wel benieuwd.
Heb ik niet. Althans niet met toestemming van de atleten om te posten.
En ik neem niet alles zelf op. Doe dit meestal met de middelen van de atleet zelf.

En daarbij hoef ik me verder niet te bewijzen toch. Er is keuze zat.
Er zijn zat atleten in Nederland die goed kunnen poseren en het ook goed kunnen overbrengen.
Ray Simon, Bart Schneider, Anthony Oosterlaag om er een paar te noemen.

Vision Posing vind ik qua Nederlandse coaches wel echt goed werk leveren

Wat heb je daaraan? Je moet dan toch filmpjes zien om posing te kunnen zien.
Nee hoor, bij 2 foto’s van bijv een side chest pose kun je wel verschil zien before en after posing tips

Vision Posing vind ik qua Nederlandse coaches wel echt goed werk leveren

Nee hoor, bij 2 foto’s van bijv een side chest pose kun je wel verschil zien before en after posing tips
Posing wil je toch compleet uitvoeren om in de lineup het verschil te maken. Je kan op foto een prima uitvoering geven ook in combinatie met de juiste camera angle. De kunst is de posing te laten vloeien. Posing is als het waren het zwanenmeer voor bodybuilders. Elke beweging moet kloppen. Nouja zo kijk ik ernaar.

Heb ik niet. Althans niet met toestemming van de atleten om te posten.
En ik neem niet alles zelf op. Doe dit meestal met de middelen van de atleet zelf.

En daarbij hoef ik me verder niet te bewijzen toch. Er is keuze zat.
Er zijn zat atleten in Nederland die goed kunnen poseren en het ook goed kunnen overbrengen.
Ray Simon, Bart Schneider, Anthony Oosterlaag om er een paar te noemen.
als ik naar je foto's kijk in je log is je posing niet bepaald goed.

jij zegt zelf dat je goed bent. Dus dan ben ik nieuwsgierig en ga kijken logisch toch?
Ja prima. Het zien en laten uitvoeren is iets anders dan zelf doen. Op mijn wedstrijden heb ik prima geposeerd. Kan het beter, zeker. Het kan altijd beter.

Maar ik hoef mezelf hier niet te etaleren hoor. Prima als je iemand gevonden hebt die het goed of uitstekend doet. Wilde alleen aangeven dat er in Nederland zat goede coaches te vinden zijn op posing gebiedt.

Ik kan het beste de chicken walk pose… 🐔🐔🐔

Terug
Naar boven