- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Gefeliciteerd!! Eindelijk die heb je in de pocket.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gefeliciteerd!! Eindelijk die heb je in de pocket.

Wat een bijzondere prestatie!! Petje af!!
Tenzij je uur vooraf de fotos 3 big tastys hebt genomen en beetje bloated bent zou ik nog iets dieper cutten. Je bent lean, maar je kan nog wel wat dieper gaan waardoor je gewoon meer rek hebt in jou bulk.Shape update bulken of cutten wat vinden jullie? Ik twijfel heel erg.![]()
![]()
![]()
![]()
Mag nog wel een paar kilo af.Shape update bulken of cutten wat vinden jullie? Ik twijfel heel erg.![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien zit ie nu wel in bulk
oké dankjewel! Ik eet trouwens geen Mac Donalds meer krijg ik buikpijn van hahaTenzij je uur vooraf de fotos 3 big tastys hebt genomen en beetje bloated bent zou ik nog iets dieper cutten. Je bent lean, maar je kan nog wel wat dieper gaan waardoor je gewoon meer rek hebt in jou bulk.
Denk als je nog een week of 4/5/6 doorhaalt je een betere start hebt voor de bulk.
Dan weet je al wat je moet doen, toch ?Ik zit nu op onderhoud, heb zeker weer wat progressie kunnen boeken maar ik heb het gevoel als ik nu door bulk dat ik alleen vetmassa ga aankomen. Vet slaat trouwens het meest op in mijn buik helaas
90% zit hier in een permabulk
Jaa dankjewel voor je advies! Ik ga nu zeker een maandje door cutten en dan weer bouwen 👊🏻
Nu begint het cutten pas.Jaa dankjewel voor je advies! Ik ga nu zeker een maandje door cutten en dan weer bouwen 👊🏻
Misschien dan toch naturel het podium op hahah
zou er zeker 8-10 weken voor uittrekkenJaa dankjewel voor je advies! Ik ga nu zeker een maandje door cutten en dan weer bouwen 👊🏻
Goed fysiek man.Ochtend gewicht 116,8.
Vandaag update naar coach gestuurd. Dus ben benieuwd.
![]()
![]()
![]()
dat is ook wat ik dacht de eerste keer!Goed fysiek man.
Je kop doet me wel beetje denken aan Pleister haha
Ga ik doen. Even kijken waar ik over 8 weken sta ben heel erg benieuwd.