Ik snap het wel, ging een beetje te ver…Waarom is die badoo topic eruit gehaald. Jullie mods zijn zure kutjes. Zeg ik eerlijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap het wel, ging een beetje te ver…Waarom is die badoo topic eruit gehaald. Jullie mods zijn zure kutjes. Zeg ik eerlijk
Alsof jij dat niet lekker vindt sletje
Ik ben niet zo seksueel ingesteld, te oppervlakkig.
Oké diva. Maar goed het blijft wel een beetje komisch. Ik zie de mods al allemaal serieus bekokstoven of ze het wel of niet moeten doen.Ik ben niet zo seksueel ingesteld, te oppervlakkig.
Kom maar bak koffie doen dan praten we eroverOké diva. Maar goed het blijft wel een beetje komisch. Ik zie de mods al allemaal serieus bekokstoven of ze het wel of niet moeten doen.
Wellicht nemen sommige van jullie het internet en jullie internetpersonage iets te serieus.
Goede vleugels, wel een dikke kop gekregen en wat overdreven met de shrugs, je hebt geen nek meer.
Pas maar op dat @th0maz je pb niet in slide!Cut gaat echt super lekker! Droger scherper v shape.![]()
Pssst ghb kopuh?
Jouw kapper moet opgesloten worden. Deze shit is gewoon strafbaar.Pre bed momenteel 111kg ben ook als een goeie verbrand door het buitenzwembad avontuur zondag waardoor ochtend gewicht al paar dagen 2kg boven “normaal” is.
Navelomtrek smorgens 90.5, na de laatste meal 94/95, na een goede cheat 97+ 🫃
![]()
Sorry zal voor ik naar bed ga me haar in orde maken voortaan 💁Jouw kapper moet opgesloten worden. Deze shit is gewoon strafbaar.
Tsja daar ga ik wel iets in mee @AK , gewoon alles dr af..! Heb je de kop wel voor🤗Jouw kapper moet opgesloten worden. Deze shit is gewoon strafbaar.
Gaat het nog wel een beetje goed met je? Het topic staat er nog gewoon en is nooit weggeweest.Waarom is die badoo topic eruit gehaald. Jullie mods zijn zure kutjes. Zeg ik eerlijk
Ik denk dat hij binnenkort de haldol shuffle doet.Gaat het nog wel een beetje goed met je? Het topic staat er nog gewoon en is nooit weggeweest.
Kaal zal ik niet snel gaan, sterker nog als ik inhammen krijg dan ga ik direct naar turkije om het te laten maken.Tsja daar ga ik wel iets in mee @AK , gewoon alles dr af..! Heb je de kop wel voor🤗
Eer je thuis komt begint je kruin te ruivenKaal zal ik niet snel gaan, sterker nog als ik inhammen krijg dan ga ik direct naar turkije om het te laten maken.
Loosing up a little moet je dan bij de kapper om vragen zegt vrouwlief. Die werkt voor LorealKaal zal ik niet snel gaan, sterker nog als ik inhammen krijg dan ga ik direct naar turkije om het te laten maken.