Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat mooi zo kerel, hoe zit het met je pijntje in de rug?Vanochtend 120,4 dus een lichte stijging.
Kuur is vorige week verhoogd naar 900test, 500primo, 400npp en 7iu hgh. Voeding is ook verhoogd naar 5300kcal. Macros zijn 813gr carbs, 67gr vet, 367gr eiwitten. Glucose was vanochtend 5,0. Dus die is ook iets omlaag gegaan. Heb heel de dag door honger dus dat is ook een goed teken. Word elke week sterker en slaap erg goed. Dus alles gaat goed.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat gaat nog wel ff duren ben ik bang. Maar kan wel gewoon alles volle bak trainen. Het voelt alleen erg stijf aan op sommige momenten. Dus er zijn ergere dingen.Gaat mooi zo kerel, hoe zit het met je pijntje in de rug?
Omdat die ook een kleine p**mel hebben?😘Ik identificeer mezelf ook niet als bodybuilder, maar als crossfitter.
+1kg gemiddelde deze week, maar was goed verbrand dus woog begin vd week 2kg meer als normaal en dat vlakt wat af. 107.5 kg momenteel, maar verwacht volgende week weer lichter te zijn en daarna aim ik op normaal 0.1/0.4kg pw max.Omdat die ook een kleine p**mel hebben?😘
Pff wat weeg je momenteel? 💪🏻
Ik moet ook meer zwaaien naar de mensen, krijg je grote armen vanGetekend door de kiddos in de klas inclusief grote kuiten
![]()
Gast wat moeten we met een tepelfoto🤣Wel eens een moedervlek op een tepel gezien? Nou bij deze
![]()
@fit.maaike zal zo je dm in sliden!Wel eens een moedervlek op een tepel gezien? Nou bij deze
![]()
Die kuiten doet 't hem LOLGetekend door de kiddos in de klas inclusief grote kuiten
![]()
Rrr😏
Weet niet wat meer aandacht trekt die tepel of je okselhaar 😅
Wel mn benen regelmatig scheren maar mn okselhaar ho maar😆Weet niet wat meer aandacht trekt die tepel of je okselhaar 😅