XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik heb hem al paar keer gevraagd, hij is te druk met het autistenleven.

Zoals ik al eerder zei moeten we een keer zo'n meet fixen waar we allemaal veel drugs gebruiken en gaan clubben. Ik kan sowieso genoeg GHB regelen.
Ik moet nu ff bier halen, maar je komt niet naar 020 want bla bla. dan bij vypaw aankloppen of hij mee gaat. Doe hij niet. En dan...? Er gebeurd weer niks. 'Clubben' zeg je. En jij gaat ineens opdagen?

Maak dan een event aan, ipv dat lege gelul altijd.

Ik moet nu ff bier halen, maar je komt niet naar 020 want bla bla. dan bij vypaw aankloppen of hij mee gaat. Doe hij niet. En dan...? Er gebeurd weer niks. 'Clubben' zeg je. En jij gaat ineens opdagen?

Maak dan een event aan, ipv dat lege gelul altijd.
Veel plezier vanavond jongen. Maak er een fijne avond van.

Ik heb hem al paar keer gevraagd, hij is te druk met het autistenleven.

Zoals ik al eerder zei moeten we een keer zo'n meet fixen waar we allemaal veel drugs gebruiken en gaan clubben. Ik kan sowieso genoeg GHB regelen.
Wap meeting😜

Back double bicep was/is me zwakste pose vind ik persoonlijk.
Niet zozeer door de rug, maar voornamelijk de armen moeten simpelweg groter om eruit te zien alsof ik soms train.

IMG_4705.jpeg

Back double bicep was/is me zwakste pose vind ik persoonlijk.
Niet zozeer door de rug, maar voornamelijk de armen moeten simpelweg groter om eruit te zien alsof ik soms train.

IMG_4705.jpeg
Hoeveel tijd zit er tussen de fotos? Mooie progressie sws🤗 train je de armen op een losse dag of met rug/borst mee?

Hoeveel tijd zit er tussen de fotos? Mooie progressie sws🤗 train je de armen op een losse dag of met rug/borst mee?
3 jaar ongeveer
Ppl armen rust ppl rust repeat. Soms extra rustdag op gevoel vaak is 4 dagen achter elkaar teveel dus is het eerste rotatie push pull rust armen benen rust als voorbeeld of draai armen/benen om net aan hoe ik me voel.

Train vaak 3x12 voor armen, goeie pomp.

• Like
Waarderingen: GruX
Panatta machine curls is toch wel 1 van mijn favoriete oefeningen samen met hammer biceps curls(dumbells) en skullcrushers voor de triceps. Rope pushdown doet het daarentegen ook erg fijn op de kabeltjes bij mij. Voor de rest pak ik de compounds goed zwaar dat de armen ook wel lekker gaan eigenlijk🤗

Zottman preacher curl

Drop ff je arm workout + een shape foto dan kan ik oordelen of het werkt of niet

Ik kan ook verklaren waarom free weights meestal beter werken dan kabels en machines.

Terug
Naar boven