- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Nog steeds 020 schuw? En dan vragen of @Vypaw mee gaat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds 020 schuw? En dan vragen of @Vypaw mee gaat?
Ik heb hem al paar keer gevraagd, hij is te druk met het autistenleven.Nog steeds 020 schuw? En dan vragen of @Vypaw mee gaat?
Ik moet nu ff bier halen, maar je komt niet naar 020 want bla bla. dan bij vypaw aankloppen of hij mee gaat. Doe hij niet. En dan...? Er gebeurd weer niks. 'Clubben' zeg je. En jij gaat ineens opdagen?Ik heb hem al paar keer gevraagd, hij is te druk met het autistenleven.
Zoals ik al eerder zei moeten we een keer zo'n meet fixen waar we allemaal veel drugs gebruiken en gaan clubben. Ik kan sowieso genoeg GHB regelen.
Veel plezier vanavond jongen. Maak er een fijne avond van.Ik moet nu ff bier halen, maar je komt niet naar 020 want bla bla. dan bij vypaw aankloppen of hij mee gaat. Doe hij niet. En dan...? Er gebeurd weer niks. 'Clubben' zeg je. En jij gaat ineens opdagen?
Maak dan een event aan, ipv dat lege gelul altijd.
Kerel wtf is er met jou aan de hand! Wat is dit voor blij gedoe?Veel plezier vanavond jongen. Maak er een fijne avond van.
Wap meeting😜Ik heb hem al paar keer gevraagd, hij is te druk met het autistenleven.
Zoals ik al eerder zei moeten we een keer zo'n meet fixen waar we allemaal veel drugs gebruiken en gaan clubben. Ik kan sowieso genoeg GHB regelen.
Hoeveel tijd zit er tussen de fotos? Mooie progressie sws🤗 train je de armen op een losse dag of met rug/borst mee?Back double bicep was/is me zwakste pose vind ik persoonlijk.
Niet zozeer door de rug, maar voornamelijk de armen moeten simpelweg groter om eruit te zien alsof ik soms train.
![]()
Kap dan met die kabeltjes.Back double bicep was/is me zwakste pose vind ik persoonlijk.
Niet zozeer door de rug, maar voornamelijk de armen moeten simpelweg groter om eruit te zien alsof ik soms train.
![]()
3 jaar ongeveerHoeveel tijd zit er tussen de fotos? Mooie progressie sws🤗 train je de armen op een losse dag of met rug/borst mee?
Train vaak 3x12 voor armen, goeie pomp.
Mijn armen zijn echt wel gaan groeien door kabels hoor
Kan je nagaan wat je had kunnen bereiken zonder kabels. De enige fatsoenlijke kabel oefening voor armen is triceps pushdowns waarbij je over de stang heen leunt.Mijn armen zijn echt wel gaan groeien door kabels hoor
Ooit gehoord van Bayesian cable curl? Tricep pushdown? Ik ben trouwens nog lang niet klaar met groeien 🫣☺️Kan je nagaan wat je had kunnen bereiken zonder kabels. De enige fatsoenlijke kabel oefening voor armen is triceps pushdowns waarbij je over de stang heen leunt.
Incline DB-curls. zo zwaar mogelijk steedsOoit gehoord van Bayesian cable curl? Tricep pushdown? Ik ben trouwens nog lang niet klaar met groeien 🫣☺️
Blijf jij nu met lekker met je homo contest bezig tegen Guru SDrop ff je arm workout + een shape foto dan kan ik oordelen of het werkt of niet