- Waardering
- 7.550
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 50%
Drop ff je arm workout + een shape foto dan kan ik oordelen of het werkt of niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drop ff je arm workout + een shape foto dan kan ik oordelen of het werkt of niet
Waarom en we gaan wel beetje off-topicIk kan ook verklaren waarom free weights meestal beter werken dan kabels en machines.
Als je een keer in nl bent ben je welkom voor een armen training met kabeltjesBen het wel met je eens hier eigenlijk. Beste voor armen is gewoon free weights. Met die kabels heb ik nog nooit een fatsoenlijke arm workout gehad.
Verklaar maar (studies graag)Ik kan ook verklaren waarom free weights meestal beter werken dan kabels en machines.
Omdat je andere spiergroepen goed tot zeer goed zijn, je ook geweldige lijnen en X frame hebt, maar armen die veel dunner zijn dan iemand die nauwelijks traint en bier drinkt alsof het bier is.Waarom komen er altijd arm discussies na mijn fotos!
Word er beetje onzeker van hoor 😔
Ik open binnenkort wel een topic daarvoor, als er belangstelling is.
Ik vermoed dat ik een achterstand heb opgelopen doordat ik beginjaren merendeel powerlift gericht trainden. Laatste jaren spendeer ik er meer aandacht aan, maar helaas is dit geen kwestie van 3 weken hard trainen en viola.Omdat je andere spiergroepen goed tot zeer goed zijn, je ook geweldige lijnen en X frame hebt, maar armen die veel dunner zijn dan iemand die nauwelijks traint en bier drinkt alsof het bier is.
Heb je altijd gezegd! Dumbells is the way to go😜Want het lichaam herkent kabels en losse gewichten.
Ok
Arme jongen!Waarom komen er altijd arm discussies na mijn fotos!
Word er beetje onzeker van hoor 😔
Precies wat ik dacht.Ik vermoed dat ik een achterstand heb opgelopen doordat ik beginjaren merendeel powerlift gericht trainden. Laatste jaren spendeer ik er meer aandacht aan, maar helaas is dit geen kwestie van 3 weken hard trainen en viola.
Elke x maanden is er wel wat zichtbare progressie, jaarlijks is het een wereld van verschil en twijfel er niet aan dat dit gewoon kwestie is van doorgaan.
Machine- en kabeloefeningen belasten vaak spieren op het zwakkere gedeelte van de ROM, vice versa met free weights, vooral met licht cheaten.Want het lichaam herkent kabels en losse gewichten.
Ok
Beetje wel.Begint een beetje een free weights vs cables/machines te worden hier.