Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Heb ik wel eens gemeten en was 80 (debiel). Maar dat lag aan de vragen, die klopten niet. Op de universiteit was ik de slimste van de vakgroep, maar dat was mijn eigen mening. De leider van de vakgroep schreef namelijk zijn naam als eerste auteur op mijn publicaties zonder die meer dan oppervlakkig gelezen te hebben.
serieus jij bent echt een voorbeeld voor onze jeugd, wielrenner, bokser en bb gedaan op top niveau! Nu nog kleine foto en je bent helemaal de man💪🏻✌🏻

Heb ik wel eens gemeten en was 80 (debiel). Maar dat lag aan de vragen, die klopten niet. Op de universiteit was ik de slimste van de vakgroep, maar dat was mijn eigen mening. De leider van de vakgroep schreef namelijk zijn naam als eerste auteur op mijn publicaties zonder die meer dan oppervlakkig gelezen te hebben.
Meten is weten zeg ik altijd🙈

Op de universiteit was ik de slimste van de vakgroep, maar dat was mijn eigen mening.
Briljant 🤣 Je was de slimste alhoewel dat je eigen mening was, die ga ik voortaan ook overal voor gebruiken.
ik ben de knapste van ons allemaal, maar dat is wel m'n eigen mening...

Bescheidenheid is zeker ook een goede eigenschap van je?

IMG_0527.png
Fotoshopped
Was een geintje van mensen met een laag IQ😜
Er zaten ook vragen bij die ik uit principe niet beantwoordde.

Was misschien die universiteit eigenlijk een supermakt?
Zat jij in een vriesVAK?
En was de rest van de VAKgroep bevroren voedsel?

Als dat allemaal zo was en u zit nu achter een toetsenbord van een computer druk dan de alt knop en de f4 knop tegelijk in.
Ziet u nu dit bericht op een mobile telefoon (onacht welk type en/of merk) smijt deze dan nu tegen de dichtstbijzijnde muur aan...

Ik heb ook iets met veel aderen...
Maar dat kan ik hier niet laten zien joh..

Terug
Naar boven