MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Oke oke oke...
Ik geef dan ook wel een sneakpeak van mijn onderarm.
41 jarige natty onderarm.
onderarm.png

Was misschien die universiteit eigenlijk een supermakt?
Zat jij in een vriesVAK?
En was de rest van de VAKgroep bevroren voedsel?

Als dat allemaal zo was en u zit nu achter een toetsenbord van een computer druk dan de alt knop en de f4 knop tegelijk in.
Ziet u nu dit bericht op een mobile telefoon (onacht welk type en/of merk) smijt deze dan nu tegen de dichtstbijzijnde muur aan...
Ik had wel ongeveer 100 lege flesjes Belgisch bier in de glasbak gegooid toen ik naar Afrika vertrok maar hoorde later van een student die me kwam helpen, dat er in een andere kast nog zeker 100 stonden.

Steeds meer positieve opmerkingen van mensen die me een tijdje niet gezien hebben (met kleren aan). Het begint langzaam maar zeker een klein beetje vorm te krijgen allemaal, na 7 maanden 💪🏻:

Vooral, maar niet alleen, met dank aan @Bullshark en @AK
IMG_2856.jpeg

IMG_0970.jpeg

Laatst bewerkt:
Steeds meer positieve opmerkingen van mensen die me een tijdje niet gezien hebben (met kleren aan). Het begint langzaam maar zeker een klein beetje vorm te krijgen allemaal, na 7 maanden 💪🏻:

IMG_2856.jpeg

IMG_0970.jpeg
Mooie progressie kerel, hoeveel weeg je nu?

• Like
Waarderingen: RLS

IMG_2856.jpeg

IMG_0970.jpeg
Nette progressie in 7 maanden! Goed bezig

Terug
Naar boven