ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.370
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bron: hij is ooit in afrika wezen fietsen.
Die studies zijn allemaal erg slecht uitgevoerd en ik heb de verklaring al gegeven.
Oke oke oke...
Ik geef dan ook wel een sneakpeak van mijn onderarm.
41 jarige natty onderarm.
![]()
Ik had wel ongeveer 100 lege flesjes Belgisch bier in de glasbak gegooid toen ik naar Afrika vertrok maar hoorde later van een student die me kwam helpen, dat er in een andere kast nog zeker 100 stonden.Was misschien die universiteit eigenlijk een supermakt?
Zat jij in een vriesVAK?
En was de rest van de VAKgroep bevroren voedsel?
Als dat allemaal zo was en u zit nu achter een toetsenbord van een computer druk dan de alt knop en de f4 knop tegelijk in.
Ziet u nu dit bericht op een mobile telefoon (onacht welk type en/of merk) smijt deze dan nu tegen de dichtstbijzijnde muur aan...
Het is dus geen dementie maar korsakov.Ik had wel ongeveer 100 lege flesjes Belgisch bier in de glasbak gegooid toen ik naar Afrika vertrok maar hoorde later van een student die me kwam helpen, dat er in een andere kast nog zeker 100 stonden.
Ik werk met een cliënt die korsakov heeft, is wel heftig
Zit @Schwarzeneggertje bij jou in de instelling? Dat is dan wel erg heftig ja.Z
Ik werk met een cliënt die korsakov heeft, is wel heftig
Nee je mag alleen bij ons wonen als je zwakbegaafd bent en of beperking met bijkomende problematieken.Zit @Schwarzeneggertje bij jou in de instelling? Dat is dan wel erg heftig ja.
Dus nee, maar hij mag het dus wel. Duidelijk.Nee je mag alleen bij ons wonen als je zwakbegaafd bent en of beperking met bijkomende problematieken.
Nee...
Shit...Nee...
Deze keer niet.
Daarover gesproken..
Ik krijg nog geld van je!
Van dat laatste ruk filmpie wat ik doorstuurde naar je.
Ben je toevallig de verloren zoon van koning willem alexander?
De appel valt niet ver van de boom he?..
Ben je toevallig de verloren zoon van koning willem alexander?
Goeie shape wel.
Mooie progressie kerel, hoeveel weeg je nu?Steeds meer positieve opmerkingen van mensen die me een tijdje niet gezien hebben (met kleren aan). Het begint langzaam maar zeker een klein beetje vorm te krijgen allemaal, na 7 maanden 💪🏻:
Vooral, maar niet alleen, met dank aan @Bullshark en @AK
![]()
![]()
Thanks! 69 pas 🤣
Nette progressie in 7 maanden! Goed bezigSteeds meer positieve opmerkingen van mensen die me een tijdje niet gezien hebben (met kleren aan). Het begint langzaam maar zeker een klein beetje vorm te krijgen allemaal, na 7 maanden 💪🏻:
Vooral, maar niet alleen, met dank aan @Bullshark en @AK
![]()
![]()