- Waardering
- 4.785
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een vriend van me vroeg zich af wat je doet voor armen, met name tricep…. 👀Stil van mijn kant laatste tijd, ivm drukte werk/thuis. Maar nog altijd bezig volgens plan !
![]()
Lekker bezig bStil van mijn kant laatste tijd, ivm drukte werk/thuis. Maar nog altijd bezig volgens plan !
![]()
Een vriend van me vroeg zich af wat je doet voor armen, met name tricep…. 👀
Met het risico dat je het sarcastisch bedoelde....Armen zijn erg goed en zou bijna zeggen “overontwikkeld”, maar we weten allemaal dat die regel niet voor armen geld en armen nooit “te groot” zijn.Met het risico dat je het sarcastisch bedoelde....
Bicep:
- Barbell curl
- Concentration curl
- Hammer curl
Triceps:
- Lying extensions
- Tricep pulldown latmachine
- Dips
lekker bezig bro!![]()
Nog ongeveer twee weken cruisen en dan speciaal voor mijn hartsvriendin @AK maar eens een cut proberen 😇
Je huid is mooi bijgetrokken en je bent lekker glad108.3kg gemiddeld momenteel
Weekje vakantie turkije/ deload en eten op “gevoel” 🍕🧁🍔
![]()
Klinkt best sexy, als het van een vrouw afkwam 👀Je huid is mooi bijgetrokken en je bent lekker glad
Gaat lekker..props108.3kg gemiddeld momenteel
Weekje vakantie turkije/ deload en eten op “gevoel” 🍕🧁🍔
![]()
Je huid is mooi bijgetrokken en je bent lekker glad
Haha ff serieus; wel schrubben na een week anders kun je echt onder de pukkels komen te zitten… ik ga elke maand harsen.Klinkt best sexy, als het van een vrouw afkwam 👀
Heb mezelf wel laten harsen voor de vakantie, ook me kont.
Ik ga echt niet scrubben na het harsen. Je hebt allemaal “wondjes” en dan ga je daar nog overheen scrubben. Paar dagen aloë vera smeren en dan trekt de roodheid weg. Heb een gevoelig huidje dus ik moet wel rekening houden dat ik zoveel mogelijk die dagen geen gekke dingen doe.Haha ff serieus; wel schrubben na een week anders kun je echt onder de pukkels komen te zitten… ik ga elke maand harsen.
Buik is fijn hè😱🤦🏻 bilnaadje ook laten doen?🤭
Nee week na harsen pas schrubben bedoelde ik. Kan je beste door de vrouw laten doen! Ha ha🤭maar als je geen last hebt dan heb je mazzel man🤗 ziet er wel gladjes uit op de foto🤗Ik ga echt niet scrubben na het harsen. Je hebt allemaal “wondjes” en dan ga je daar nog overheen scrubben. Paar dagen aloë vera smeren en dan trekt de roodheid weg. Heb een gevoelig huidje dus ik moet wel rekening houden dat ik zoveel mogelijk die dagen geen gekke dingen doe.
Benen, armen, borst, kont. Rug heb ik vrijwel niks als een verdwaalde haar die ergens spontaan groeit.
Zo hee, zeg maar niet tegen sommige dbb leden waar jij vanavond heen gaan, anders zijn zij daar “toevallig” ookReady om de wereld te verkennen 😎. Still bloated maar cafeïne doet wonderen voor mijn mood 😜. Geen sportbroek maar stijl blijft sportief 🤸♀️
![]()
Waar gaan we heen?Zo hee, zeg maar niet tegen sommige dbb leden waar jij vanavond heen gaan, anders zijn zij daar “toevallig” ook