Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

109.8kg vanochtend, iets is er mis gegaan!

Laatste checkin voor vakantie turkije, tevens deload week zodat de push daarna fris en fruitig begint. Misschien een push/pull sessie om de turkse fitgirls te zien. Na de vakantie kcal opbouwen naar huidige kcal om daarna pas de blast te beginnen, kan 2 weken duren. Eet op gevoel op vakantie en daarna direct starten op 7.5k gaat geheid de vertering geen goeds doen.

IMG_5529.jpeg
Is dit het @AK Topic? Man man man 😅

Jij kiest liever voor bold toch? Heb je daar op hoge dosering geen menstale struggles mee?

Nee ik ervaar op boldenone eigenlijk helemaal geen side effects. Om de een of andere reden heeft boldenone op dit forum een slechte reputatie. Ik denk dat dat is omdat iedereen elkaar graag napraat.

Een dosering van rond 400-600mg is perfect. Hoger hoef je imo niet te gaan.

Nee ik ervaar op boldenone eigenlijk helemaal geen side effects. Om de een of andere reden heeft boldenone op dit forum een slechte reputatie. Ik denk dat dat is omdat iedereen elkaar graag napraat.

Bold een maand mee gestopt. Merk nu eigenlijk pas dat ik daar echt wel ‘lekker’ op ging. Blijft een favoriet middel voor mij…
Nu voor het eerst over op dk en na een week al meer vocht. Voornamelijk ik het gezicht. (Stoor ik me niet aan). Ben benieuwd🤗

• Like
Waarderingen: GruX

Komt meer door de Victor black hype van de laatste jaren.

wie is dat ?
Khalid laat zijn cliënten ook bold gebruiken. verhalen van low-e, tja, de één roept het van Primo of Mast en de ander van Bold

Low e is toch juist wat je wil? Iedereen zit aan de AI’s alsof het snoepjes zijn.

En als e té laag is -> je kan altijd meer test zetten

wie is dat ?
Khalid laat zijn cliënten ook bold gebruiken. verhalen van low-e, tja, de één roept het van Primo of Mast en de ander van Bold
Mast werkt meer als een SERM. Bij veel mensen werkt primo sowieso als AI(bij mij raped het mijn oestrogeen, geen fan). Bold werkt ook voor mij als een AI maar milder dan primo, love bold.

Terug
Naar boven