AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Ronde bunda is trending.
108kg inmiddels 🫃
Mag dit weekend niet naar 5guys, maar bezorgen is niet over gepraat.

IMG_5258.jpeg
Weer zo'n DBB beest.

:flex:

• Heart
Waarderingen: AK
I

Acne is goed bijgetrokken in de cruise of niet?
Afgelopen mei was het al heel eind weg alleen zag je nog wat rode puntjes/wondjes die gaandeweg herstellen door tijd.
Afgelopen blast ook daarom geen mast genomen doordat we dachten dat dit het wel eventueel kon zijn. Momenteel niks geks op hier en daar soms een verdwaald bultje.

Afgelopen mei was het al heel eind weg alleen zag je nog wat rode puntjes/wondjes die gaandeweg herstellen door tijd.
Afgelopen blast ook daarom geen mast genomen doordat we dachten dat dit het wel eventueel kon zijn. Momenteel niks geks op hier en daar soms een verdwaald bultje.
Als je de mast switched voor primo heb je dan ook minder last van acne?

Als je de mast switched voor primo heb je dan ook minder last van acne?
Ja tot bepaalde doseringen (laag) geeft mast ook geen problemen, daarna begint het.
Primo nooit ellende gehad, maar heeft weer als nadeel 100mg/ml en dus volume moet zetten.

• Like
Waarderingen: GruX
Ja tot bepaalde doseringen (laag) geeft mast ook geen problemen, daarna begint het.
Primo nooit ellende gehad, maar heeft weer als nadeel 100mg/ml en dus volume moet zetten.
Ja na cruisen ga ik over op testp/npp/primo eens kijken wat dat gaat doen. Kreeg van de vorige blast van die ‘gerstekorrel’ bultjes op de schouders en rug. Benieuwd wat de primo gaat doen straks. ML’s maakt mij niet zo uit, ik druk weg wat er weg gedrukt moet worden🤪

Ja na cruisen ga ik over op testp/npp/primo eens kijken wat dat gaat doen. Kreeg van de vorige blast van die ‘gerstekorrel’ bultjes op de schouders en rug. Benieuwd wat de primo gaat doen straks. ML’s maakt mij niet zo uit, ik druk weg wat er weg gedrukt moet worden🤪
Totdat je 10+ weken op meer dan 1000 mg primo + de rest zit

Ik krijg al van 200mg mast puisten en haaruitval en bij 400 is het helemaal een drama.

Op primo nergens last van. De vele ml’s zijn wel een b*ch, ja.

Tot je 15ml pw zet aan gear, 3x pd insuline, pwo nova, l carni, 2x pd gh…

In een blast prik ik richting de 50x pw en dat ben je wel keer beu.

• Like
Waarderingen: GruX
Waarom de keuze voor test prop?

Waarom de keuze voor test prop?
Vanwege de snellere actie van de stof, en prik altijd dagelijks met slin naaldje kleine dossisen omdat ik dat het meest comfy vind. Ook de meest stabiele bloedwaarden.
Test E zou ik ook prima vinden hoor maar heb nog eigenlijk nog nooit met korte esters gekuurd en ben ook wel nieuwsgierig of ik verschil merk.

Vanwege de snellere actie van de stof, en prik altijd dagelijks met slin naaldje kleine dossisen omdat ik dat het meest comfy vind. Ook de meest stabiele bloedwaarden.
Test E zou ik ook prima vinden hoor maar heb nog eigenlijk nog nooit met korte esters gekuurd en ben ook wel nieuwsgierig of ik verschil merk.
nee merk je niks van :) ja in je portemonnee

Ik krijg al van 200mg mast puisten en haaruitval en bij 400 is het helemaal een drama.

Op primo nergens last van. De vele ml’s zijn wel een b*ch, ja.
Jij kiest liever voor bold toch? Heb je daar op hoge dosering geen menstale struggles mee?

109.8kg vanochtend, iets is er mis gegaan!

Laatste checkin voor vakantie turkije, tevens deload week zodat de push daarna fris en fruitig begint. Misschien een push/pull sessie om de turkse fitgirls te zien. Na de vakantie kcal opbouwen naar huidige kcal om daarna pas de blast te beginnen, kan 2 weken duren. Eet op gevoel op vakantie en daarna direct starten op 7.5k gaat geheid de vertering geen goeds doen.

IMG_5529.jpeg

Terug
Naar boven