- Waardering
- 15.917
Gaat goed! Push pull legs nog steeds?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat goed! Push pull legs nog steeds?
Wat doen ze in die gym voor de biceps dan😜+de meerderheid is meer jacked dan ik dus dan kan ik spieken wat hun doen om ook meer buffed te worden!
Hammercurl met 20kg

Ja dat werkt zeker wel, ga je hard van trainen vraag @wovano maar🤗🤮🤣Als je wedstrijden doet, moet je eigenlijk wel zo'n gym bezoeken waar wedstrijd deelnemers trainen.succes kerel!
Warming up🤗
Momenteel nog wel. Ga a.s maandag met nieuw schematje beginnen, net tijdje met een oude kennis van me (Samo) gesproken die dit weekend zn 2e bb show heeft gedaan en 13kg kwaarder op podium stond dan vorrig jaar, en hij gaat een lekker schematje voor me maken. Puur om er wat van te leren ook weer. Hij trainr vooral bro split met max 2 bodyparts per training dus ben benieuwd
Zou het echt dat “magische schematje” zijn of toch de 24/7 365 dagen pj inzet die hij geeft?Momenteel nog wel. Ga a.s maandag met nieuw schematje beginnen, net tijdje met een oude kennis van me (Samo) gesproken die dit weekend zn 2e bb show heeft gedaan en 13kg kwaarder op podium stond dan vorrig jaar, en hij gaat een lekker schematje voor me maken. Puur om er wat van te leren ook weer. Hij trainr vooral bro split met max 2 bodyparts per training dus ben benieuwd
Het maakt ook vrij weinig uit welke split je draait. Hoe goed je hem draait bepaalt 99%.Zou het echt dat “magische schematje” zijn of toch de 24/7 365 dagen pj inzet die hij geeft?
Zie dat Valerio Zeno er ook traint![]()
Xplosive Gym (@xplosivegym) • Instagram-foto's en -video's
3,066 volgers, 597 volgend, 28 berichten - Bekijk Instagram-foto's en -video's van Xplosive Gym (@xplosivegym)www.instagram.com
Nou lui, als je je sokken aanhoud is het niet gay want je bent niet naakt. Wie neemt hem mee naar de mac?iig een ronde reet en goeie tet*en. Heb de perfecte gym babe genetics 💁
![]()
Hopelijk een knappe blonde gym babe, ken je iemand? 👀Nou lui, als je je sokken aanhoud is het niet gay want je bent niet naakt. Wie neemt hem mee naar de mac?
Ik had een keer iets gelezen van een dame die een log bij hield ergens. Iedereen volgde dat daar omdat er super veel interesante informatie gedeeld werd en absoluut niet omdat ze een snee en t**ten had en ze zelf nooit neukten. Iets met hollands budy bolding ofzo?Hopelijk een knappe blonde gym babe, ken je iemand? 👀
Ik heb nooit gezegt dat het een magisch schema ofzo is. Ben gewoon benieuwd naar zijn trainingsstijl thats itZou het echt dat “magische schematje” zijn of toch de 24/7 365 dagen pj inzet die hij geeft?
Je hebt weer alle trekjes dat je impulsief aan het worden bent. Nog geen maand geleden stopte je jou 3 daagse coaching avontuur om bb even op een laag pitje te zetten. Ineens ben je +5kg zwaarder doordat je de cut niet meer vol kon houden en nu ga je ook nog een nieuw schema beginnen dus weer de lifestyle achterna, waar je zelf aankaartte vorige maand dat je komende tijd op gevoel ging trainen en absoluut geen verplichtingen meer aanging.Ik heb nooit gezegt dat het een magisch schema ofzo is. Ben gewoon benieuwd naar zijn trainingsstijl thats it
Lekker achterwegen laten die onzekerheid, nergens voor nodig. Je gaat het prima doen op een wedstrijd. Welke heb je in gedachte?![]()
16 weken “bulk” nu achter de rug. Gewicht van 92 -> 103.
Hoop het nog tot het einde van dit jaar door te (kunnen) trekken. Vanaf januari dan gelijk in prep, als ik niet getroffen wordt door een vlaag van onzekerheid en me bedenk om wedstrijden te doen tenminste.