Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

1000031544.jpg

Nice man
Even een vraagje. Hoe zit het met je ziekte nu want de arts zei dat je het kalm aan moest doen met je Pfeiffer. Wat maakt dat je nu wel kan knallen en enkele weken geleden er totaal niks meer van moest weten. Je onderbouwde het met een fucked up bloedonderzoek. Het is wel tegenstrijdig namelijk.

Nice man
Even een vraagje. Hoe zit het met je ziekte nu want de arts zei dat je het kalm aan moest doen met je Pfeiffer. Wat maakt dat je nu wel kan knallen en enkele weken geleden er totaal niks meer van moest weten. Je onderbouwde het een bloedonderzoek. Het is wel tegenstrijdig namelijk.
Ben momenteel ook rustig aan aan het doen, en niet echt aan het leven als eem bodybuilder. Train 4 daagjes per week, afhankelijk van hoe ik me voel, als ik merk dat ik erg moe ben sla ik training die dag over. Kwa gear momenteel gewoon nogsteeds op 125 test e3d en 2,5iu hgh pre bed.

Ben wel in een kcal overschot aan het eten en langzaam aan het aankomen, zodat ik wel iets van een doel voor mezelf houd. Alleen kwa gear en trainen stuk rustiger

Hoe ik me voel kan dag op dag verschillen dus kijk elke dag aan hoe ik me voel en pas mn planning daarop aan.

Ben momenteel ook rustig aan aan het doen, en niet echt aan het leven als eem bodybuilder. Train 4 daagjes per week, afhankelijk van hoe ik me voel, als ik merk dat ik erg moe ben sla ik training die dag over. Kwa gear momenteel gewoon nogsteeds op 125 test e3d en 2,5iu hgh pre bed.

Ben wel in een kcal overschot aan het eten en langzaam aan het aankomen, zodat ik wel iets van een doel voor mezelf houd. Alleen kwa gear en trainen stuk rustiger

Hoe ik me voel kan dag op dag verschillen dus kijk elke dag aan hoe ik me voel en pas mn planning daarop aan.
Terugkomend hierop:

Het lijkt nu alsof ik flink aan het groeien ben, maar ben ik laatste cut door de semaglutide en t3 flink massa verloren en ben dat nu vooral aan terug gainen, zit nogsteeds niet op niveau waar ik piek push voor mn pfeiffer zat.

Dit was op 106kg toen
1000001224.jpg

Laatst bewerkt:
Beest onnieh?!

Jij nog plannen voor een wedstrijd dan?
Mei 2025, ben nu net gestart met de laatste push van hopelijk 15/20 weken om daarna in prep te gaan. Train nu ook in een andere gym, waar ik voorheen meer in een recreanten gym train ga ik nu naar een kleinschaligere gym waar meerdere atleten wedstrijden doen de eigenaar ook. Hierdoor is het apparatuur exact wat iemand nodig heeft en komt men iets tekort word dat aangeschaft ipv 5 jaar wachten op goedkeuring van het hoofdkantoor.

Mei 2025, ben nu net gestart met de laatste push van hopelijk 15/20 weken om daarna in prep te gaan. Train nu ook in een andere gym, waar ik voorheen meer in een recreanten gym train ga ik nu naar een kleinschaligere gym waar meerdere atleten wedstrijden doen de eigenaar ook. Hierdoor is het apparatuur exact wat iemand nodig heeft en komt men iets tekort word dat aangeschaft ipv 5 jaar wachten op goedkeuring van het hoofdkantoor.
Aaaah mooi man, mooi als je zo'n doel hebt.

• Heart
Waarderingen: AK
welke gym dan?

Dus twee jaar progressie vergooit

Dus twee jaar progressie vergooit
Ik denk dat voor 90% vd mensen het apparatuur geen zak uitmaakt, maar na verloop van tijd krijg je een voorkeur voor bepaalde machines die niet elke gym heeft. Een press is een press, maar de een heeft een betere feeling met machine x ipv machine y.

Bepaalde machines zijn gewoon niet altijd beschikbaar in veel gyms en dan moet je toch meer naar een specifieke gym.

Hierdoor is het apparatuur exact wat iemand nodig heeft en komt men iets tekort word dat aangeschaft ipv 5 jaar wachten op goedkeuring van het hoofdkantoor.
Ik kan slechts enkele foto's zien dus ik kan mij vergissen, maar zie ik niet hoofdzakelijk Technogym?

De lange man ziet er wel flink uit.

Ik kan slechts enkele foto's zien dus ik kan mij vergissen, maar zie ik niet hoofdzakelijk Technogym?

De lange man ziet er wel flink uit.
HS merendeel en de rest is variërend net waar de gym eigenaar het idee heeft dat voor die spier het beste aanvoelt.

Ik denk dat voor 90% vd mensen het apparatuur geen zak uitmaakt, maar na verloop van tijd krijg je een voorkeur voor bepaalde machines die niet elke gym heeft. Een press is een press, maar de een heeft een betere feeling met machine x ipv machine y.

Bepaalde machines zijn gewoon niet altijd beschikbaar in veel gyms en dan moet je toch meer naar een specifieke gym.
Arm machines?

• Heart
Waarderingen: AK
Terug
Naar boven