- Waardering
- 2.314
- Lengte
- 1m85
Heb je echt kans om Wesley te verslaan na je shred denk je?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zit die knul niet zo te pesten
Kom ik jullie aanmoedigen! Wil die billen van AK wel eens in het echt zien 😂😂
🤣🤣🤣Kom ik jullie aanmoedigen! Wil die billen van AK wel eens in het echt zien 😂😂
Het immense verschil in spiermassa en -kwaliteit, misschien?
Geluk dat in de bikini klasse het gewicht is verhoogdLengte zal niet veel schelen denk 1 a 2cm en ik hoop toch echt in mei de 90kg klasse te halen, maar heb wel een verleden dat zulke dingen last minute mis kan gaan 🤷♂️
Het is jezelf verbeteren, als ik jaarlijks niet groei dan heb ik iets verkeerds gedaan. Heb nog verre van het idee dat ik er “klaar” mee ben dus ik zit er nog wel in voor een lange rit en met elke jaar paar kg spiermassa erbij komt het wel goed.Heb je echt kans om Wesley te verslaan na je shred denk je?
Dus 2026 staat?Het is jezelf verbeteren, als ik jaarlijks niet groei dan heb ik iets verkeerds gedaan. Heb nog verre van het idee dat ik er “klaar” mee ben dus ik zit er nog wel in voor een lange rit en met elke jaar paar kg spiermassa erbij komt het wel goed.
Tijdens de contests was het nog iedereen de moeder doen/liften/beter uitzien dan. Waar is die alpha attitude ineens heen?Het is jezelf verbeteren, als ik jaarlijks niet groei dan heb ik iets verkeerds gedaan. Heb nog verre van het idee dat ik er “klaar” mee ben dus ik zit er nog wel in voor een lange rit en met elke jaar paar kg spiermassa erbij komt het wel goed.
Z'n attitude is met z'n ballen meegekrompen.Tijdens de contests was het nog iedereen de moeder doen/liften/beter uitzien dan. Waar is die alpha attitude ineens heen?
Up the dose dan maar 🤷♂️Tijdens de contests was het nog iedereen de moeder doen/liften/beter uitzien dan. Waar is die alpha attitude ineens heen?
Dec is voor ons thuis niet de meest gunstige maand om eind prep te zitten, maar sluit het niet uit.
2026 geloofd je kind toch niet meer in Sinterklaas joh dus lekker met Kerst dan extra genieten hahaUp the dose dan maar 🤷♂️
Dec is voor ons thuis niet de meest gunstige maand om eind prep te zitten, maar sluit het niet uit.
Can I hop in?

Tuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugde
Kan je de oliebollen en pepernoten niet laten staan?🤣Up the dose dan maar 🤷♂️
Qua werk drukste maand elk jaar.Kan je de oliebollen en pepernoten niet laten staan?🤣
Tis maar goed dat je er zo goed uitziet. Aardig zijn gaat je niet zo goed af. Die fotomodellen opmerking motiveert mij elke training weer