- Waardering
- 393
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Zon 2.5 maand verschil en ongeveer 4 kilo verschil tussen deze 2 het echt bizar wat 4 kilo kan doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
20% lijkt me sterk ik kan nooit in 3 maand van 20 naar 10%zijn gedaald gok eerder op 15%
Mooi resultaat, zo zie je maar dat iedereen op anderen plekken vet opslaat. Bij jou is het dus voornamelijk je buik, bij mij ook.20% lijkt me sterk ik kan nooit in 3 maand van 20 naar 10%zijn gedaald gok eerder op 15%
Bij de eerste foto had ik waarschijnlijk gewoon en dikke pens van het eten 😆
Nieuwe locatie gevonden voor de volgende meet! 😅
Niet zo wijfachtig doen. We weten allemaal dat je gekke legs hebt waar je trots op mag zijn pappi.
Haha denk dat de meeste vrouwen niet blij zijn als ze kleiner en breder worden 🤣🤣
Stem voor
Voor de spiegel bij Limited😋 die spiegel is wel goed voor de ego🤣🤣🤣
Breder niet nee, kleiner daarentegen 🤔Haha denk dat de meeste vrouwen niet blij zijn als ze kleiner en breder worden 🤣🤣
Tot je weer in die andere kijkt😜😂Voor de spiegel bij Limited😋 die spiegel is wel goed voor de ego🤣🤣🤣
Ben je zo’n reus dan?
En je hoofd als van Putin...
🤣
Just putin the work
Dat zijn mijn oostblok
Nickchange to Quadzilla 2.0