- Waardering
- 440
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Abs op 20% bf zijn ook elite genetics![]()
![]()
Zon 2.5 maand verschil en ongeveer 4 kilo verschil tussen deze 2 het echt bizar wat 4 kilo kan doen.
20% lijkt me sterk ik kan nooit in 3 maand van 20 naar 10%zijn gedaald gok eerder op 15%
Ik kan binnen 1 minuut een vergelijkbaar verschil krijgen.![]()
![]()
Zon 2.5 maand verschil en ongeveer 4 kilo verschil tussen deze 2 het echt bizar wat 4 kilo kan doen.
Mooi resultaat, zo zie je maar dat iedereen op anderen plekken vet opslaat. Bij jou is het dus voornamelijk je buik, bij mij ook.20% lijkt me sterk ik kan nooit in 3 maand van 20 naar 10%zijn gedaald gok eerder op 15%
Bij de eerste foto had ik waarschijnlijk gewoon en dikke pens van het eten 😆
Probeer eens rechtop te staan. Je steekt je buik jaar voren. Schouders naar achter en rug recht en het ziet er nog beter uit dan de foto met super verschil en vooruitgang die je nu al hebt gemaakt!![]()
![]()
Nieuwe locatie gevonden voor de volgende meet! 😅Wanneer er een spiegel hangt die je “been-goals” laat zien🥲![]()
Niet zo wijfachtig doen. We weten allemaal dat je gekke legs hebt waar je trots op mag zijn pappi.Wanneer er een spiegel hangt die je “been-goals” laat zien🥲![]()
Haha denk dat de meeste vrouwen niet blij zijn als ze kleiner en breder worden 🤣🤣
Stem voor
Voor de spiegel bij Limited😋 die spiegel is wel goed voor de ego🤣🤣🤣
Breder niet nee, kleiner daarentegen 🤔Haha denk dat de meeste vrouwen niet blij zijn als ze kleiner en breder worden 🤣🤣
Tot je weer in die andere kijkt😜😂Voor de spiegel bij Limited😋 die spiegel is wel goed voor de ego🤣🤣🤣
Ben je zo’n reus dan?
En je hoofd als van Putin...Wanneer er een spiegel hangt die je “been-goals” laat zien🥲![]()
🤣
Just putin the work
Dat zijn mijn oostblok
Nickchange to Quadzilla 2.0